![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
TACK ni alla!
![]() Och Anneli! Ha det SÅÅÅÅ bra där på kullen! Och varma hälsningar till alla bekannta! Eija |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vackra målningar och mysig berättelse!!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Helt underbart Eija! Den första målningen var som "tagen" från min balkong! Varje morgon den första vintern såg jag detta underbara till mitt morgonkaffe.
Underbart "brev" och fantastiska målningar som gick rakt in i hjärtat för jag var "med" hela tiden ! Agda |
|
||||
|
||||
![]()
TACK Agda!
Det vore mycket kul att höra hur du mår efter att ha kommit tillbaka till Sverige. Och tänker du gå och besöka Peloponnesos nån dag igen. Gott och lyckligt Nytt År till dig! mvh/Eija |
|
|||
|
|||
![]()
Tack!!Där var det ju..."Ett slag för den typiske turisten" var det jag menade...Trodde ett tag att jag blivit tokig(are)
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag vill också hitta och läsa det resebrevet från P! Agda |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag letat som en dåre...hittar det inte,,,,har jag drömt????
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Första vintern jag tillbringade i Grekland brukade vi gå söndagspromenader igenom bla Kombi. Jag är väldigt nyfiken att höra hur det är där nu för jag vet att det skulle byggas en heldel "turisthus" där.
Hej Agda ![]() Lilla Kombi byn är sig lik, lungt och fridfullt. Några hus har dykt upp längre ned mot havet,men det stora byggnandet av "turisthus" blev adrig av ![]() |
![]() |
|
|