|
||||
|
||||
Sv: Lägenheter & Kafeneion i Pigadia
Citat:
I så fall har även jag haft nöjet att prata med de trevliga unga männen. Stavros är så belevad så han dristade sig till att gissa att jag är 10 år yngre än jag är |
|
||||
|
||||
I så fall har även jag haft nöjet att prata med de trevliga unga männen. Stavros är så belevad så han dristade sig till att gissa att jag är 10 år yngre än jag är [/QUOTE]
Ja då måste de ju vara trevliga |
|
|||
|
|||
Citat:
hihi det låter som Stavros det. Men du råkar inte veta vad Yannis heter i efternamn? Matilda |
|
||||
|
||||
Citat:
Men jag tror som de andra att ditt brev kommer rätt om du bara skriver 'To Yannis' och beskriver var det ligger. Testa, vad har du att förlora??? |
|
|||
|
|||
Jo, Tjoas görs det en hel del i Pigadia.
Nej det når säkert fram. och jag har väl inget att förlora. om jag nu ska skicka något brev... Matilda |
|
|||
|
|||
.....klaat du ska skicka brev ,Mafalda....Skriv på nu....du går junte å leggerde förn vi 2 ellerså...
Mikke |
|
|||
|
|||
Hmm..
Om amn inte riktigt vet vad man ska skriva då?... Problematiskt. Jaja, jag borde kanske lägga mig lite tidigare, skolan börjar ju på måndag Klarvakna Matilda |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
HAHA. |
|
||||
|
||||
Citat:
Skämt åsido, om det inte är nåt särskilt du vill säga, så skriv bara och berätta hur roligt du tyckte det var i Pigadia och tacka särskilt för all trevlig samvaro på deras ställe och att du redan ser fram emot att komma tillbaka nästa år! Elisabet - brevkonsult |
|
|||
|
|||
Haha, det var ju inte så svårt.
Nej nånting får jag ta o skriva, men jag gör det hellre på dagtid, oavsett vad Mikke säger. Man får tacka Brevkonsulten så mkt för hjälpen. Matilda |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
.....jaja.....varå.....eller, typ......skriv en kladd eller utkast nudå..näru är klarvaken....å renskriv sen i morgondagen klara ljus....innan beslutsamhetens friska färg övergår i eftertankens kranka blekhet....
Nu har du ju dessutom fått en brevkonsult som heter duga.....vår pennfäkterska från Nordanskog...å ja som hejar på från Värmland...... Är det sånt som kallas joint (ad)venture?? Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Okej då, jag ger mig. Värst vad ni var envisa.
Ska väl leta fram nåt o skriva på då kanske... snart... Matilda |
|
|||
|
|||
.....skriv på näver......DET gör intryck....
Mikke (KfK) ps.feckdu bildera? |
|
|||
|
|||
Hmm, tror att ajg håller mig till vanligt skrivpapper..
Japp, bilderna har anlänt. Matilda |
|
|||
|
|||
....hare blett nåt skrivet??
Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
.......hihi....vad har väl den rosenkindade ungdomen att sätta emot den ngt mer skrynkliga förslagenheten..... Nå.....hare blett nått utkast???
Mikke (sjuuk å hemme från jobbe) |
|
|