|
|||
|
|||
Sv: Kalimera t-shirt?
Citat:
Själv fick jag ett nytt Kalisperalinne i går...Nu har jag 5 linnen! 2 ljusblå och ett svart Kalimera-linne och 2 Kalispera..JÄTTESKÖNA!! Lissi |
|
||||
|
||||
Linnena kom idag. Jättesnygga, särskilt det svarta kalisperalinnet. Gladast är dottern, för hon får båda linnena. Jag är inte särskilt storväxt, men linnet sitter som slimmat och det trivs jag inte i (storlek M). Tur att dottern inte fick sin vilja igenom. Hon ville ha S.
Anneli |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag är MKT lycklig ägare till en sådan tröja Det värsta är att jag trodde att jag blev av med den när jag sorterade min låda och trodde att jag slängt den eftersom jag "växt" ur den och nästan hela helgen har jag gått och grämst mig och varit superduper-arg på mig själv Men idag hittade jag den när jag lyfte på en annan t-shirt och där låg den så fint... Jag blev så glad att jag nästan började gråta. Jag skall aldrig, aldrig, aldrig bli av med den... K |
|
||||
|
||||
var beställer man en kalimera t-shirt?
|
|
||||
|
||||
Följdfråga: Kommer de någonsin tillbaka, Janne?
Aina |
|
||||
|
||||
Vi säljer tyvärr inte t-shirts längre. Se mer nedan.
Jag hoppas det. Jag får många frågor om tröjor och linnen, så det finns ett behov. Den leverantör jag använde i alla år har bytt bransch, och där jag bor idag finns inga leverantörer. Det spelar egentligen ingen roll, men jag uppskattade den personliga service jag hade innan. Dessutom var den "gamla" leverantören ett stort fan av Grekland. Hur som helst ska jag fundera på att ta in tröjor och linnen igen. Jag har själv inga kvar och jag vill gärna ha några. De är snygga och otroligt uppskattade i Grekland. |
|
|||
|
|||
Hej Janne
Hur ser det ut på tröjfronten ? Kommer det några nya tröjor inom en snar framtid ? Hade varit riktigt trevligt om det var så ! |
|
||||
|
||||
Håller med Sebastian. Min kalimeratröja är inte fresh längre - urblekt och med en och annan vin, oliv- och sololjefläck ...
Sjöborren; som nästa gång ska gardera sig med fler tröjor. |
|
||||
|
||||
Jag har två stycken ljusblå linnen storlek M som tyvärr inte passar min kroppsstorlek längre, någon som är intresserad av dessa? De är välanvända, hela och rena. Kvalitén på dem är mycket hög.
|
|
||||
|
||||
Liten fråga på tröja om ja nu ska själv fixa.
Kalimera som står med grekiska bokstäver , hur ska de stavas så han kan skriva de när tröjan trycks ?? Birgitta |
|
||||
|
||||
Kalimera skrivs:
καλημέρα på grekiska |
|
||||
|
||||
Ok, tack.
Hoppas nu att dem kan få till de . Vill att det ska stå så på framsidan samt baksida Kalimera . Får väl ringa dit och försöka . Tänkte att vår son samt min man skulle få varsin tröja i ljusblå .Roligt få se dem klädda i tröjan när vi är i Parga Birgitta |
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Visst är de snygga! |
|
|||
|
|||
Ok Janne då vet jag. Jag designar en egen via någon webtryckare Återkommer med bild
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Snygg bild Janne!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Janne kommer de att finnas till försäljning igen? Mvh Sunny |
|
||||
|
||||
Jag har flera linnen och använder inte alla. Om du vill och har st M kan jag posta det till dig i ett kuvert efter helgerna. De är inte så stora i st tror att M motsvarar 36-38. Sitter ganska tajt på mig men jag är lite för "kurvig".
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
mvh Sunny |
|
|