|
||||
|
||||
Sv: Grekiska bokstäver på Kalimera!
Citat:
//Zanét |
|
||||
|
||||
Tack, Zanét, du är en ängel!!!
Karin |
|
||||
|
||||
Skjønner ikke dette helt jeg. Når jeg klikker på den blå knappen, får jeg bare valg mellom engelsk eller norsk. Er det noe jeg må laste ned eller?
|
|
|||
|
|||
Citat:
Högerklicka på den blå knappen och välj "Inställningar". Då kan du lägga till valfritt språk som du sedan kan skifta mellan genom att bara klicka på den blå knappen. Καλλε! (C som i Calle finns ju inte, det blir Ψ !) |
|
||||
|
||||
Yes, jeg klarte det! Nå kan jeg også skrive greske bokstaver! Må bare lære meg litt mer først... Kan foreløpig bare det greske alfabetet, en masse enkeltord og bøye "å være", kommer ikke så langt med det. Men jeg jobber med det hver kveld, så det kommer vel litt etter litt. Får vi håpe... Motivasjonen er ihvertfall der!
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Men Calle! Uppmuntrar duy någon att lära sig Grekiska . Hälsningar till Git Senast redigerad av BrittMarie den 2005-11-14 klockan 16:42. |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag borde verkligen uppmuntra mig själv till att plugga grekiska lite mer organiserat! Git ligger steget före! Ψαλλε! Nä.. det får bli Καλλε! |
|
|||
|
|||
Μ+στε πρώα ομ δετ φθνκτιονεραρ π+ γρεκισκα ,γανσκα βρα,ηαρ ιαλλαφαλλ τρυψκτ π+ δεν ρ¨ττα κναππεν.
|
|
|