![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Om det inte vore alltför ogrekiskt så är ni jätte välkommna att ha Kalimera träffen på East West Då får ju jag också va med på ett hörn, det vore kul att träffa alla. Vi kan lätt fixa ett långbord till allihopa. Hör av er om det är intressant. MVH Lotta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad säger ni andra som skall delta? Jag hade tankarna när tråden startades att det skulle vara något mer grekiskt, och tanken var åt Prokopios- Ag. Anna hållet.
Samtidigt naturligtvis jättekul för Lotta att kunna vara med- men du har väl Kalimeraträffar varje dag? ![]() ![]() Skriv här eller skicka PM, så ser jag vad flest av er röstar för. // Helén- som gärna besöker Lottas restaurang, när jag inte vill äta grekiskt, vilket brukar inträffa mot slutet av vår resa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är väldigt förtjust i Lottas thairestaurang, men jag håller med om att det vore mysigare med något grekiskt. Gorgonas i Agi Ana kanske?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Hellen!
Vi är två inbitna Naxianer som kommer att vara på ön runt 15.e juli, och visst skulle det vara trvligt att tillbringa en kväll tillsammans med likasinnade. Vi ser fram emot mera information. Carina o Jan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Det här kan bli STORT ![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Fantastiskt!
Ser verkligen fram mot detta! Ann-Charlotte |
|
||||
|
||||
![]()
Har aldrig varit på Lottas restaurang trots tre besök på Naxos så antingen om det blir på Kalimeraträff eller annars så dyker vi upp där i sommar
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har heller aldrig varit på EastWest tidigare och är absolut övertygad om att vi kommer att göra minst två besök där under vårt besök,
men för Kalimeraträffen känns det som att grekisk mat hör till, och mer än gärna på Gorgonas. ![]() Kan du inte ta in en vikarie ![]() Vad kul att det här bara växer och växer.. ![]() ![]() Paphianna |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Jo en vikarie vore bra. Var hittar man en sån? Jag skickar min syrra Ulli som representant för familjen och sen får ni komma o hälsa på mej på East West. Det vore jätte kul att träffa alla man skrivit fram o tillbaka med det sista året. Hoppas ni får i hop ett jättegäng till träffen. Vi ses! Lotta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den 15:e alltså, på Gorgona, är det bestämt nu?
Vilken tid? Vad kul det skall bli ![]() ![]() Paphianna, som börjar skriva packningslistor nu. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den 15 juli
Gorgona i Ag. Anna Klockan 20,00 Alla är välkomna! ![]() ![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Helén för att du drog igång det här och kul att så många har nappat!
Gorgonas blir perfekt. Själv bor jag formodligen på mitt favoritställe på stranden i Agi Ana, så det blir ju nära hem... Ska bli roligt att träffa er alla den 15 juli klockan åtta! Ann-Charlotte |
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer!
Det skall bli så roligt att träffa er alla. ![]() Paphianna (Lotta) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Nu packar vi för fullt! Vid denna tiden på onsdag har vi förhoppningsvis tagit oss till Pireus
![]() Christina |
|
||||
|
||||
![]()
Ja då var Kalimeraträffen på Naxos avklarad och vi har kommit till Aten..
Så synd för alla er som inte var där, ni missade en supertrevlig kväll. ![]() ![]() Lotta |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det var kul! Hade nästan träningsvärk i magen efter allt skrattande. Huvudvärken hade nog med vinkonsumtionen att göra
![]() ![]() Skall bli kul att se bilder. // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nu ligger det ett album på min sida med 8 bilder från festen. Jag klarar f.n inte av att länka dem men bilderna finns där.. ![]() // Lotta |
![]() |
|
|