![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då kan flest personer deltaga om vi bokar den 19/7... Malinthonynova, Moa, Prochania, Myssa och vi.
Om vi bestämmer på Mitsos den 19/7 kl 19.00 blir det bra? Hur många är ni i era familjer och behöver vi boka bord tror ni? Kl 19 brukar det ju inte vara några problem att få plats. Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Jättetrevligt! Vi kommer den 19/7 kl 19.00 till Mitsos. Vi är två vuxna och ett barnbarn (11 år).
Vi ses! ![]() /Moa/ |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Och vi kommer med! Två vuxna och ett barn (5 år)
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Boka bord vid webbisen så kan vi andra sitta hemma och skåla med er..
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vi er 2 stk. som gjerne kommmer den 19 juli! Har sendt PM til NILAM |
|
||||
|
||||
![]()
vi blir 2 som kommer, (men med ett litet förbehåll.)
håller koll på tråden för info. men jag kan tänka mig att det blit en härlig afton... myssa... |
|
||||
|
||||
![]()
Sven.kriti har mailat till Mitsos och gjort en förfrågan på en preliminärbokning, så det är bra om vi försöker få ett så exakt antal som möjligt. Nu verkar det som vi är 12 pers än så länge...KUL!
![]() Naturligtvis har han bokat bordet vid Webcamen ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Hej, Vi kommer gärna 2 personer.
mvh Dettis |
|
||||
|
||||
![]()
Jättekul! Nu är vi 14 personer
![]() malin |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg har fått beekreftelse fra Mitsos
Alt klart! Om flere kommer med er det ikke noe problem. Bordet ved Webkameraen ok! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det kommer bli jättetrevligt!! Malin - 19 dagar tills avfärd |
|
|||
|
|||
![]()
Kan tyvärr inte vara med, vi är där 2-10 juli. Men jag ska hålla koll i webkameran
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Alt bekreftet og klart med Mitsos og webkam.
Om flere er i området og vil komme med så send meg en SMS til og med søndag morgen 19 juli så går det bra! mobil: +30 6977283353 |
|
||||
|
||||
![]()
Ligger inte Mitsos i Platanias?
|
|
|||
|
|||
![]()
Nei det liger i Agia Marina, det er ikke langt fra Platanias, det går bra om du vil med, det gjelder alle som får lyst på kort varsel, bare jeg får sms på +30 6977283353 innen søndag 19 juli kl 1200, opplys om antall personer. Det er kl 1900 på Mitsos.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jeg glemte å legge inn denne http://www.mitsosrestaurant.com/html/livecam.htm Det er linken til webbkamera på Mitsos for den som vil være med. Du må registrere deg, brukernavn guest1 kode 123456 om du ikke får annet forslag. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi är nog rätt många som kommer att skåla med er via webbisen..
![]() Jag ska duka upp lite mezes här hemmavid för mig och min vän. Grekiskt vin till det.. och förstås.. Ouzu. Vi har faktiskt kvar av det vi köpt på Kreta sommaren förra året. Vi har snålat på det så att det skulle räcka läääänge... ![]() I höst får vi köpa hem en ny omgång.. ![]() //Monica S |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kom på en sak.. att 19.00 i Grekland.. är 20.00 i Sverige. Lätt att missa den lilla detaljen..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Njea.. Det är väl så att Grekland ligger 1 timme Före Sverige?
![]() |
![]() |
|
|