![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kalimera äger!
Skål,Janne! Anki |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Janne!
För mig har Kalimera blivit lite av en drog. En sida jag kollar av varje dag, som gett mig många svar och idéer till nya grekiska platser att besöka. Tack till er alla! Ann-Charlotte |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis , kan bara hålla med. Kalimera är en guldgruva för alla Greklandsfrälsta.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gratulerer!!!!! Det eneste problemet er at man blir helt avhengig. MÅ innom Kalimera hver dag! Helst mange ganger. På ferie er det ofte innom internet-kafeer for å kikke på Kalimera.
|
|
||||
|
||||
![]()
Også et stort grattis fra den anden side af sundet
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis. Precis som så många andra har vi fått massor av kunskaper och tips som har berikat våra resor, och gör att vi ständigt planerar någon ny tripp.
Tack och fortsätt så! Nu undrar vi bara vad som kommer att hända med www.Amorgos.se???? Ingegerd_Lasse, som snart får sätta fötterna på Amorgos! Som vi har längtat!! |
|
||||
|
||||
![]()
Totalt välförtjänt!!!!
Finns ingen bättre site än Kalimera för att hålla sig uppdaterad. Både från Janne och Camilla och från alla Kalimenor eller vad vi ska kallas oss för. Har varit mindre aktiv som inläggare sista året därför att vi inte haft möjlighet till att resa. Har bara kunnat suktat utan att kunna bidra med så mycket. Men till hösten bär det av ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det hoppas jag. Någon gång i vinter, eller till våren, kommer en ny version av Kalimera. Det är dags att göra något åt designen som varit densamma länge nog nu. Då blir det även en del andra nyheter som jag tror kommer att förbättra Kalimera ytterliggare. Ska träffa en webbdesigner nästa vecka. Nu pratar jag om Kalimera, inte forumet.
Och visst har du rätt i att det inte bara är min förtjänst, det är mångas förtjänst. Tack alla! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Stort GRATTIS, Janne! Och så välförtjänt!
Läser dagligen vad som "kommit upp" i forumet, är alltid intressant. Tipsar också alltid folk om denna sida och de blir lika imponerade varje gång. "Keep up the good work"!!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Spännande, även om succé uppnås (många gånger har det visat sig) så kommer förr eller senare en förnyelse att behövas. Utmaning, innovation, ta in en "konsult" som du skriver här. Är nyfiken på resultat ![]() Hasse ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Stort GRATTIS även från mig - MYCKET välförtjänt beröm!!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Janne, ett synnerligen välförtjänt erkännade av ditt arbete.
Sten-Åke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Låt henne inte skena iväg för mycket bara... Vi vill känna igen oss ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Janne!
Du/ni är väl värd varenda gnutta beröm för denna fantastiska guldgruva. Måste hålla med en av föregående talare... Jag måste också in på sidan och titta/läsa minst en gång om dagen... Särskilt under vinterhalvåret är det helt nödvändigt för att överleva överhuvudtaget ![]() ![]() Ha det gott! MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill också vara med om att gratulera till utmärkelsen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gilla |
|
||||
|
||||
![]()
En dos av Kalimera varje dag är bara ett måste.
Jag har inte varit så flitig på forumet på ett tag men jag är inne lite då och då utan att registrera mig, och kollat runt. Suget till Grekland finns alltid, och en stund på Kalimera stillar lite grand för stunden. Jag vill tacka med en Bamsekram för att ni finns! Chris ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kalimera !
Kalimera är som en färsk morgontidning ![]() Här får alla sina goda nyhets bitar och blir mättade av fina tips. Tack till all personal på Kalimera så har vi ej missat någon. ![]() Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med alla andra, Kalimera är ett måste varje dag! Tack för alla fina tips.
Britt, Åland (På Kreta om knappt 5 veckor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Mycket välförtjänt. Jag instämmer helt i ovanstående. Kan inte heller komma på något mindre bra. Skulle möjligen vara att övriga familjen undrar varför jag häckar framför datorn varenda dag. Kalimera är ju dessvärre beroendeframkallande. Men skönt! Varje dag som man inte kan vara fysiskt i Grekland så kan man ju vara där genom Kalimera. Inte dumt det heller. ![]() |
![]() |
|
|