![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja kanske det... får hålla ögonen uppe.
Eller fråga Arne när han och Birgitta återkommer till Sverige. När det nu är. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Apollos katalog för 2006 kan du förhandsbeställa via deras hemsida , då får du den någon vecka tidigare än när den är tillgänglig hos resebyråerna. Dock inte ännu men om du har lite
![]() Lägg till Maersk air på din lista, de har flyg till bra priser från KPH till ATH och vice versa. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Okej, tack för tipsen Tommy!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ruby Senast redigerad av Ruby den 2005-09-29 klockan 00:37. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja Ruby, du har rätt i att vi hittade Pargabiljetterna billigt även om vi var rätt sent ute (tja inte exakt när resorna släpptes i alla fall).
Fast denna gången har vi siktet inställt på Kykladerna och dit är det (var i alla fall inte när vi bokade Parga) lika lätt att hitta billiga resor. Tyvärr. Ska höra med Bosse, men även han är ju ute och flänger i solen ![]() Ruby; ska ni iväg till sommaren, eller hur ser planerna ut? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ruby |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är ju lite riskabelt att boka så långt i förväg bara, när man inte vet om sommarjobb och så. Kan ju vara svårare att få när man "inte kan den och den veckan"... Får se hur vi gör, men eftersom prisskillnaderna mellan att boka "nu" och "sen" är så stora så lutar det väl åt att boka nu. Men ingenting är spikat ännu, alls. |
|
||||
|
||||
![]()
Varför inte boka eget flyg? Bra hotel kan man hitta på plats. Vill man ha lite större trygghet kan man också boka hotel el lgh hemifrån via internet.
Jag kan i alla fall lova att priserna är mycket lägre om man inte bokar flyg via resebyrån. Eftersom jag och min sambo reser 2-3 ggr per år, är detta ett fritt, billigt och kul sätt att resa. Då ska också sägas att vi inte reser sk. luffarresor. Utan vi vill veta var vi bor. Det ska vara medelstandard och framförallt läget är viktigt. Sterling kommer snart med sina flyg för maj/juni -06. Först nu jag hört talats om att resorna är billiga när dom släpps. Är detta sant? Hur går man tillväga för att boka sin resa "billigt"? Mig kvittar det när jag bokar om resan blir avsevärt billigare. ![]() |
![]() |
|
|