![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men Apollo har droppet Samos fra Norge ( i allefall fra Oslo) de to siste årene, mens Karpathos er med, så a l t er nok mulig ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ta det hele med lite ro
![]() Resebyråernas slutliga utbud för nästa sommarsäsong brukar inte vara spikat o slutgiltigt publicerat förrän i slutet av november, början av december har jag för mig. Ge dom en chans, vet ja ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg har vært i kontakt med Apollo. Og de sier at programmet for sommeren 2006 er klart i neste uke.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Oky Doky ![]() Då är det väl bara att tuta o köra då o se vart det bär iväg ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Forhåndssalget for neste sommer har startet, men ett "problem". De har enda ikke lagt ut kun flyreiser. Har snakket med Ving, og der fikk jeg beskjed om at det kommer vel etterhvert..... Kunne ikke si når. Også hos Saga er heller ikke kun flyreiser lagt ut enda.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det sa de til meg også, men en hyggelig dame på Bergens-kontoret til Ving har lagt inn spesialbestilling for meg - tre uker og kun fly. De ringer meg i løpet av dagen for å si i fra om det har gått i orden...
|
|
||||
|
||||
![]()
Spørs om jeg "tør" vente for lenge for å se om kun flyreisene blir lagt ut på nettet, men gjør som deg Kristin og håper på at jeg kan få lag inn en bestilling over telefon på flyreisen. Blir garantert 3 uker på meg i år også - 3 uker er direkte lekkert!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fire er egentlig enda lekrere, men kanskje jeg kan få til 2 x tre uker neste år, og det hadde nesten vært toppen av lykke...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"Hei, vi er klar over problemet og har gitt vår support-avdeling beskjed. Sjekk nærmere senere i dag eller i morgen, det blir snart mulig å bestille kun fly også." Da får vi håpe at alt ordner seg snart, og alle Kos (og Kalymnos) farere kan leve lykkelige frem til i alle fall neste sommer!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, de svarer i alle fall! Sendte en mail til Apollo i forrige uke og spurte om når programmet deres for 2006 var klart, men den har de ikke svart på en gang... Ser jo at Ragnhild har fått vite pr tlf at det er neste uke. Men de er vel pålagt å svare på mailer de også...
|
|
||||
|
||||
![]()
JIPPIIII! Nå har jeg akkurat sjekket Vings side, og nå er "kun flyreise" mulig å bestille. Gjett hvem som kommer til å kaste seg over bestillingen snarest!
![]() Da blir det 3 uker på Kos neste år også (og Kristin - lurer på om vi treffes neste år??). |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ser ut til at danske Tjæreborg har avganger til Kos (også de fredager) sommeren 2006 både fra København og Billund.
![]() Om et par uker er vel Apollo (både i Norge og Sverige) klar med sine avganger for sommeren 2006. |
|
||||
|
||||
![]()
Prisene for neste sommer er også klare nå både hos Ving, Saga og Apollo. Nå bestiller jeg kun flyreise og ordner hotell selv.
Er det forresten noen som har ordnet en tre-ukers tur som restplass noen gang? Hos Ving fikk jeg beskjed (i fjor) om at de aldri la ut tre uker på restplass. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
I år har jeg løst det hele med at 3-ukersturen allerede er bestilt (flybilletten gjennom Ving)
![]() Håper mange fortsetter å reise til Kos og at stor etterspørsel vil føre til at de setter inn et større fly (som de har hatt tidligere sesonger). Gleder jeg meg? Gjett!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|