|
||||
|
||||
Sv: Tinos nästa!
Lissi! Jag hoppas att solguden Helios är på ett bästa humör då ni kommer ner till Tinos. Dionysos är det garanterat! Ha en riktigt skön semester.
Lilla sjöborren. |
|
|||
|
|||
Ha en underbar resa.
Åse |
|
|||
|
|||
Ha en underbar vecka, Lissi! Jag håller helt med dig om stränderna! Vi badade och myste jättemycket!
Krama Nikoleta från oss! Hon gjorde hela vår resa, känns det som! Lillpojken längtade tillbaka till Tinos och Nikoleta varje gång vi bytte ö! /H |
|
||||
|
||||
Hoppas du får en underbar resa!! Just nu sitter du nog på planet söder ut.
Jag trodde du reste på lovet? // Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Och gör nu inga impulsköp... Claes blir förtvivlad... Jag kan tänka mig han är nervös redan nu... Men OM du köper så hyr jag minst två veckor nästa år... Citat:
Citat:
Sedan har Tinos fått ett oförtjänt dåligt rykte att inte ha bra stränder. Det är helt fel! Det finns väldigt fina stränder där, som flera andra har sagt, men det gäller att hitta dit... Man måste veta var de finns och kolla varifrån det blåser... Agios Fokas precis utanför Chora är väldigt bra om det inte blåser för mycket. Blåser det "fel" måste man ha fordon för att ev åka till andra sidan ön eller en annan vik. Citat:
Lissi! Må gott och njut lite åt mig med... Hälsa Nikoleta att jag kommer förbi nästa år... |
|
||||
|
||||
Förstår av väderkartorna att vädret är dåligt Lissi - men jag gissar att du har det härligt ändå. Häftigt att vara på Tinos vid den här årstiden
|
|
|||
|
|||
Jag har fått ett par rapporter från Lissi under helgen. Det är molnigt och kommer en del skurar men det är fortfarande vamt! Hon har varit ute och vandrat en del redan och badat varje dag.
Som väl är verkar det som att molnen ska blåsa bort nu så hon får lite sol också... |
|
||||
|
||||
Lissi !
Hur gick det med husköpet ? Du backar väl inte även om "fastigheten är i behov av viss renovering" Lars |
|
|