![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=inkfish;188057]Jag inser när jag ser vilka som fått röster att jag nog skickat in fel bild i den kategorin
![]() Ha tålamod. Ingen av bilderna jag röstat på i kategorin religiösa grekland har dykt upp än. Eller så är jag också helt fel ute ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla sexor!
Porten med katterna var en av de bilder jag röstat på. Fin ögonblicksbild, katten som försvarar öppningen ser verkligt förgrymmad ut ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
det tror jag med!
|
|
||||
|
||||
![]()
Så kom en av alla Pigadiakyrkorna med bland vinnarbilderna, grattis!
![]() ![]() Karin mitt i Luciastöket |
|
||||
|
||||
![]()
Bilden på porten var i mitt tycke också den finaste portbilden. Men nu hade jag bestämt mig att välja dörrar på pallen, så...
Intressant förresten att se foton som har placerat sig i "Mitt Grekland". Snacka om hela spektrat: solnedgången, katter, båtar, strandtavernan, trött barn i skuggan... Ändå har inte mina favoriter dykt upp än. Tänkte rösta även i den här svåraste kategorin (sista dagen, för att få tänka till ordentligt), men missade röstningen pga resa ![]() Det finns någonting speciellt med kyrkogårdarna på Karpathos. Kan hända att några av dem ligger extra dramatiskt till. Min favorit är den i Volada. Har dock inte besökt alla kyrkogårdarna på ön ![]() Jag tror att en av mina favoritbilder, som ej har visat sig ännu, är också från Karpathos! Grttis till alla fotografer än en gång! ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Då är ena halvan av dom tio publiserade
![]() ![]() Många fina bilder och alltid trevligt och se platser som man känner igen också ![]() Det blir en spännande vecka när man väntar på pallplatserna ![]() Riitta, som börjar sin sista vecka på arbetet ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu kom min favoritdörr (femteplatsen). Den är så vacker, träet ser så levande ut. Grattis laero
![]() Och grattis till de två övriga femmorna också ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, nu ökar spänningen när vi närmar oss de sista/första platserna. Undrar just om egna bilder kommer att dyka upp.
![]() GRATTIS ALLA VINNARE SÅ HÄR LÅNGT. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla vinnare
![]() Netwolfs bild var effektfull, den gillar jag ![]() Mvh Ann |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Fina bilder de andra också. Väntar dock på min favoritpräst fortfarande ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag får tacka Inkfish och Ivi mfl för berömmet.
Kul att få med en bild i resultatlistan ![]() Angående dörren, så sitter den på ett gammalt tempel -Episkopi- på Sikinos. Jag misstänker att det är en plats som inte alla varit på. En vandring dit rekommenderas för den som angör Sikinos, området runt templet är en säregen miljö på nått vis. Lars Senast redigerad av laero den 2009-12-14 klockan 22:02. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Idag kom en av mina favoriter!
![]() ![]() När bilderna visas som vinnarbilder ÄR det också riktiga vinnarbilder allihop, fantastiskt fina! Grattis till alla placeringar! ![]() Ska bli spännande att se om andra favoriter får pallplats. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...och ännu så länge har jag bara sett ett par av mina poängbilder, långt ner på listan....
....och även i år fanns en bild med som jag inte ens lagt märke till i mängden när jag röstade ![]() Lissi - nyinflyttad och influensasjuk ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS Gisela och Bosse, Era bilder hade fått mina 2 poängare. Fina bilder som säger mycket om "vårt" Grekland.
![]() ![]() GRATTIS även till dörrbilden också den fin men inte med bland "mina" bilder. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har två av mina kyrkliga bilder kommit med, grattis bild 4 och 5 som jag röstade på, men faktiskt inte kommer ihåg vilken placering jag gav...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Anneli! Du fick våra 3-poängare här hemma. En jättefin bild som du kanske förstorar?
Grattis även till de andra 3'orna (tänk att två tredjeplatser gick till samma familj! Kul. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, här kom Pelagoskatten som jag hade som nummer två.
![]() ![]() Karin 182 dagar tills vi är där igen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|