![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis på 13års dagen!
Hur skulle man klara av att hantera längtan efter Grekland om inte Kalimera fanns? Hmm det hade vart tufft... så tack för gott jobb Janne och alla Ni andra aktiva på forumet. //A |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis till tonåringen Kalimera! Att "resa" runt här är nästan lika kul som på riktigt.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack!!!...och Grattis!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Xronia polla Kalimera!
|
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS KALIMERA
/Lucky ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Till alla vänner som frågar mig om Grekland, och som vet att jag och Birgit är Greklands-freaks, svarar jag med viss stolthet "Jag är Kalimera-medlem och rekommenderar varmt ett medlemskap där om du vill veta något om Grekland". Inser också att jag borde tillföra en varning: "Kalimera är starkt vanebildande!!!!! Du riskerar att göra personer i din omgivning vansinniga pga att du jämt hänger över datorn!" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis på den stora dagen!
Jag kan bara svagt minnas då det fanns en annan sida som också handlade om ö-luffning i Grekland. Sidorna hade väl ungefär lika många besökare. Den ena webbmastern valde att utveckla sin sida medan den andra webbmastern valde att sälja godis. Nu går den ena webbmastern upp då han har lust på morgonen medan den andra har väckning klockan 4 varje vardag. Kanske har jag ångrat några (hundra) gånger att jag inte satsade på Grekland men jag tror ändå inte att jag hade lyckats på samma sätt som Kalimera. Åter igen Grattis och lycka till med tonårsåldern, snart är den över. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!!!!!
Har nog följt Kalimera i 10 år minst. Tack!! |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till tonåringen! Vi hoppas på många år till. Det skulle bli tomt om Kalimera las ned. Hemska tanke!
![]() Det är nog risk att man får gå i terapi, då... /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med om allt! Stort Grattis från lena PG och Nisse
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla
![]() GRATTIS Janne!!! ![]() ![]() ![]() Lycka till i fortsättningen, det bör inte bli svårt med Kalimeras höga kvalité. //PA ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gratulerer, og takk for glede og nytte! Kalimera er best.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Kalimera och Janne!
![]() ![]() Jag bara måste få min dagliga Kalimerados. Lycka till med fortsättningen också. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men redan, å vad tiden går fort när man har skoj. Grattis och tack till alla som gjort detta möjligt!
I-K & R i Kolbäck |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis och tack för en bra och smidig sida!!
|
![]() |
|
|