|
||||
|
||||
Sv: Tröjtävling 2005
Citat:
|
|
||||
|
||||
Min favorit kom 3:a. Många andra bilder kändes så arrangerade men den här fick mig att längta efter en em i Grekland när solen sakta sänker sig i havet och något gott finns på bordet. Njuter och läser i någon av alla medtagna böcker och snart väntar duschen och sedan ytterligare en ljummen kväll med god grekisk mat på bordet.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Dagens bild är den jag först föll för, och den var en av de två som jag valde mellan in i det sista - men som jag till sist bestämde mig för att inte rösta på. Det är en jättebra idé med härliga naturfärger till den blå tröjan och jag säger ett STORT GRATTIS till fotografen Ulf! |
|
||||
|
||||
Citat:
Riitta |
|
||||
|
||||
Äsch, jag röstade på åsnan som kom på åttonde plats, så jag är redan ute ur leken. Å andra sidan så är det här första året som någon av mina bilder har kommit någonstans, så man får vara glad åt det lilla!
Karin |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jag röstade också på åsnan . Jag valde mellan den och bilden som kom på 3:e plats. Barbro |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Bara en bild kvar. Den jag röstat på har inte dykt upp ännu. Spänningen stiger...
//Zanét |
|
|||
|
|||
Inge vinner, det är redan klart Jag är ju inte med i tröjfototävlingen
Tommy |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
..och visst måste väl den bästa bilden vinna för det är ju den de flesta röstat på som vinner..och alla har väl röstat på den bild som de vill ska vinna..elller??? Lissi- som forfarande är glad. Dels för tredjeplatsen men framförallt för att det var SÅ TREVLIGT på festen! Fast jag VÅGADE inte dansa |
|
|||
|
|||
Citat:
Tommy |
|
|||
|
|||