|
||||
|
||||
Sv: Årets bästa Greklandsbilder
Citat:
Jo helt klart är det det !!!! |
|
|||
|
|||
Det var "min" vinnarbild det, nr 6 på bästa bild. Tyckte den var så härlig!
Grattis till fotografen! Lissi |
|
|||
|
|||
Det här är ju som den bästa av de bästa dagarna på hela året (varje dag) Nästan som julafton...varje paket är lika spännade att öppna! Är det vad jag önskade mej???
Än så länge har ingen av de bilder jag röstat på kommit "upp" om det betyder något positivt eller vad, ja det vet inte jag.....men jag hoppas fortfarande på att de bilder jag röstat på kommer som segrare! Och JIPPI för Karpathos, det kommer fler och fler underbara bilderfrån den underbara Ön! |
|
|||
|
|||
Citat:
Eller så blir det grglhummph, kul är det i vart fall. Tommy |
|
||||
|
||||
Härliga bilder i dag också Grattis alla fotograferna + Mikke
Inga bilder som jag röstade på idag heller Och ännu mindre någon bild som jag har tagit Men det ordnar sig säkert med det Riitta,optimist |
|
|||
|
|||
..det blir väl som det ska vara dvs en bild man INTE tror vinner! Men i alla klasser kan det bli precis vilken som helst..Ingen bild "stack ut" tyckte jag! Det var kanske för många för att man riktigt skulle kunna SE alla!..och mina har absolut INGEN chans , det såg jag direkt!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Bara en tanke i all vänlighet till alla glada semesterfotografer inklusive mig själv Tommy ( Tusan oxå va jag längtar till grekland ) |
|
||||
|
||||
Citat:
För att återgå till ämnet, så några av mina finalister har jag sett, bl.a. Mikke och Hapsis, men ingen av mina ettor har dykt upp ännu... Trodde förresten att det var Andreas från Zephyros village som promenerade med Hapsis Ivi |
|
|||
|
|||
Citat:
Om det nu var jag och fabbo Hapsis,(har inte sett bilden på Kalimera) så var det när The Fellmans och jag tog en sväng runt ön och stannade till i Othos och tittade in på Galleri Hapsis för att sen ta en liten promenix till det lilla "hembygdsmuseét", d.v.s det gamla huset med en "sofa" som är mycket smyckad och utskuren..... Det var StenAnders Fellman som tog bilden, ifall det nu var den jag menar....å Andreas"Zephyros" Diakidis har mykke kraftigare påkar än ja....å e kottare........så de så..... Mikke |
|
||||
|
||||
ett litet blygsamt erkännande: en av mina bilder var med
första gången jag överhuvutaget tävlat. så nu väntar jag med spänning på mina två kvarvarande bilder. det blir hårt på slutklämmen när vi blir så många ettor...... kram från myssa......hi hi |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin som ändå inte röstade på den bilden... |
|
|||
|
|||
Jag måste vara en typisk fyra - alla de bilder jag har röstat på (i alla kategorier OCH i tröjtävlingen) kom på fjärdeplats! /Olsson
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Roligaste bild på plats fyra är nog tagen på Karpathos, Pigadiastranden. Har sett just den bilden på Travelboys hemsida, Karpathos 2004. Har jag rätt, Rune?
Gita PS. Det är en jättefin bild! |
|
||||
|
||||
Har man sett på maken; nu börjar det komma bilder som stod sig i min egen lilla utgallring
Fiskaren från Kofounissi är helt underbar! En så vacker bild och samtidigt så vardagsnära! Den var en av mina favoriter från första stund och den fick också till slut min röst! Den vackra gångvägen och den fantastiska färgen på havet nedanför är också en av de allra bästa bilderna. Var på Amorgos hittar man den? Solnedgången med bläckfiskarna är härlig och den gamla fönsterluckan med den blå krukan har nåt speciellt över sig! Grattis alla fotografer! |
|
|||
|
|||
Citat:
Gita |
|
|||
|
|||