|
|||
|
|||
Sv: Vinnarna i årets fototävling
TACK Janne för allt jobb Du lägger ner på detta och vi alla fotografer får gratulera varandra till bra bilder! Kanske kan finnas lite önskemål om att inte ha klasser som är så lika att det blir problem att välja...som Du själv skrev innan bildpubliceringen att vissa bilder skulle passat bättre i en annan klass! Jag tror att klasserna "BLÅTT" och Kalimeratröjtävlingen lite går in i varandra.....fast "SO WHAT???" Detta är jättekul!
Så en fråga från en som nu ska resa till Grekland både vinter vår och sommar...Måste det vara sommarbilder i tävlingen eller är det fritt fram fr o m december att fota till nästa års tävling??? Till sist: Äne en gång JÄTTETACK!!! Lissi- som kommer att sakna publiceringarna var morgon! |
|
||||
|
||||
Citat:
- og dessuten si takk for at du stemte på GRISEN "min", Lissi Vi har aldri sett en grisefamilie på strandtur tidligere , og trodde nesten vi så "syner" da vi oppdaget dem - og de koste seg virkelig - min kompetanse om griser er ikke særlig stor, det gjorde det vanskelig å fotografere - jeg har en serie bilder av dem i varierende kvalitet. NÅ vet jeg at griser har både kjempegod luktesans og farten på topp Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Grattis till er alla! !!!!
Vilka fantastiskt fina bilder som har skickats in. I Bästa bild röstade jag på bilden med katterna som kom tvåa, i Roligaste bild vann mitt val. Och jag tror att Åsnan vann överlägset! Den bara är så kul! Grattis igen till vinnarna! Eva |
|
||||
|
||||
Jag är häpen över att den absolut roligaste bilden inte blev placerad över huvud taget
Om du läser det här, du som tog bilden av mannen som låg och fiskade i bagageutrymmet på sin vinröda Peugeot: jag skrattade högt |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag såg dessutom det hela "live", det var nämligen min kära make som tog bilden, (och jag kunde ju dessvärre inte ge den bilden min röst!) Anna-Carin |
|
||||
|
||||
Citat:
Ann-Kristin. |
|
||||
|
||||
Hennes kryddor är väldigt goda Plockade på Kalymnosbergen
Tack för rösten Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Var är den tagen? |
|
|||
|
|||
Citat:
Fråga: Kan man få statestik på hur många som röstat och hur röstningen fördelade sig mellan bidragen? Om det blir för mycket med en total röstlista så kan kanske topp tre i resp. kattegori redovisas? |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vi väntade på att få gå ombord på båten som skulle ta oss till Anafi. Anna-Carin Senast redigerad av Anli den 2005-12-01 klockan 18:16. Anledning: felstavning |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Ja, det är nästan det roligaste jag haft på Santo. Nästan.
|
|
||||
|
||||
Riittas kryddmadam på 10:e plats var underbar! Du fångade henne perfekt.
Det härliga Grekland personifieras med denna grekiska dam, som har en så härlig utstrålning och aura. Med bilden förnimmer jag även dofter av kryddor, örter och blommor. Grekland är så mycket DOFTER! Riitta, din bild kom 10:a i Bästa bild kategorin, men var/är 1:a för oss! Birgitta, som tillsammans med Arne bara har 176 dagar kvar... |
|
||||
|
||||
Nu blir jag nästan tårögt Tack snälla ni!
Nästa gång vi skall till Kalymnos så skall jag ta med bilden och förklara för henne att hon blev omtyckt Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi |
|
|