![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Arne, håller du koll på att flyga till Aten från Umeå via Riga? Jag har tittat lite lätt på detta alternativ men då vi funderar på Kreta (en gång till, funderar alltså) så har jag inte annat än konstaterat att tiderna är bra, priserna har jag inte studerat så noga ännu. Det är alltså Baltic Air via Vasa som är aktuellt då.
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
Så är då nästa års höstresa redan bokad tack vare tips på detta forum!
Oneway ticket med Apollo från Göteborg till Samos och tillbaka två veckor senare med SAS från Kos. Drygt 2500/person i totalkostnad, det tycker jag är prisvärt med tanke på att vi flyger från Göteborg och kommer direkt ut till öarna och hem igen! Två timmar i Aten ska enligt SAS vara mer än nog. Jag ringde och frågade och eftersom jag bokade SAS hela vägen från Kos (fast det är Olympic Airways som flyger till Aten) så behöver man inte vänta på bagaget, man checkar in en gång och bagaget lastas om utan att man behöver vänta på det. Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Resa till påsken 2011 är bokad nu. Reser med SAS från Köpenhamn till Aten och sedan med Olympic till Santorini. PÅ hemresan blir det Aegean till Aten och SAS till Köpenhamn. Smidigt och lätt med hela vägen direkt. 3356 kronor per skalle
![]() Yeasou ![]() |
![]() |
|
|