|
|||
|
|||
Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
Veldig flott bilde Riitta!
|
|
||||
|
||||
Grattis Riitta!
Jag minns vilka bilder jag röstat på (röstade bara i kategorin Mitt Grekland, missade tyvärr de andra kategorierna). Hittills har jag inte sett dem, så de kommer väl på topplacering! Aina |
|
||||
|
||||
Stort grattis till en härlig bild! Där skulle man vara...
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Ja, verkligen! Men så känner jag inför så gott som alla bilderna. Tänk att få sitta någonstans i värmen just nu...
Grattis även härifrån, Riitta! (Har du vågat läsa resebrevet än? ) Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag håller helt med dig! Jag är klart beroende av Kalimera, så här års mer än någonsin! "Vågat läsa resebrevet..." Skojar du??? Jag antar att det är din fantastiska julresa du syftar till... Jag har i alla fall läst det, FLERA gånger och njuter i fulla drag varje gång... Jag drog ut en papperskopia och sitter i soffhörnan och bara gottar mig! Jag är inte sådär väldigt känd i Athen (ännu) men några av gatorna kände jag igen i din beskrivning. Jag ska visa den för maken och börja bearbeta inför framtiden... Tusen tack för den också!!! mvh zakka |
|
||||
|
||||
GRATTIS, Riitta - det var et d e i l i g bilde
Grattis også til dere andre som har plassert seg 10 - 6 mange fine bilder |
|
||||
|
||||
Riitta Du trodde inte att Du skulle kunna vara med på topplaceringar i år, men där ser Du på plats i år igen. STORT GRATTIS!
BOKA |
|
||||
|
||||
Det tycker jag också. Grattis Riitta
Abi |
|
||||
|
||||
Tackar Det var ju så många solnedgångsbilder på tävlingen, så jag hade inga större förhoppningar om min bild
Riitta |
|
|||
|
|||
Kari! Jag nästan VISSTE att det var Du som tagit den bilden. Jag har 2 st identiska bilder från 2008 och har haft min som avatar så jag kunde ju inte tävla med den. Visst är detta hus helt underbart!! Våningen ovanför är en underbar våning i riktigt gammal stil med Tinosdetaljer i marmor. Jag har fått se den när den byggdes om hösten 2008. GRATTIS!!!
Även grattis till er andra. Fina bilder och jag la min röst på den ena av dem i alla fall. Kategorin gränder kunde jag bara inte rösta i då jag omöjligt kunde välja. Lissi Senast redigerad av Lissi den 2011-01-17 klockan 17:20. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
Haha, tusen tack för de värmande orden!
|
|
||||
|
||||
Alltså... jag har mer och mer börjat undra om jag hade andra bilder att välja bland, eftersom jag faktiskt inte har känt igen en enda av vinnarbilderna! Förrän idag, nu kom det EN bild som jag hade övervägt att rösta på, gränden. Men jag undrar fortfarande var alla de andra bilderna kommit ifrån...
Karin som skyller på antingen tidsbrist eller senilitet... |
|
||||
|
||||
Citat:
- og j e g kjente huset igjen fra din avatar da jeg så det i høst |
|
||||
|
||||
Åh, så fina bilder! 2'orna såväl som alla andra - jag tycker alla som placerat sig är väl värda vinnarbilder. Grattis!
Spännande att se om morgondagens bilder är ännu bättre, vilket blir svårt. |
|
||||
|
||||
Grattis Annki tii andra platsen! En mycket bra bild!
Var på Tilos är den tagen? |
|
||||
|
||||
Citat:
Jo men din bild är fantastisk Riitta. Det är ju utsikten från vår balkong på Avra Studios i Myrties på Kalymnos där vi alltid bor när vi är där. Kan känna känslan av total avkoppling när vi tar en ouzo på balkongen i solnedgången med denna utsikt. Å vad vi längtar dit. Hoppas tiden går fort till maj..... Förresten är alla dina bilder som du lägger in på Kalimerasidan mycket bra. Siw o Lena |
|
||||
|
||||
Fantastiskt fina bilder allihopa och själv har man fortfarande chansen - i alla tre kategorierna!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Haha, det är rätt, positivt tänkande!!!
|
|
||||
|
||||
Fina bilder varendra dag I år är det ju riktigt hög klass på tävlingen
Spännande och få se vinnarbilderna i morgon Eleni och Sevasti: jag tog bilden från Themis taverna. Därifrån är det ju samma utsikt som från ert boende Riitta |
|
|||
|
|||
Jättefina bilder som alla har tagit , håller med Ritta, riktigt hög klass detta året.
//Maggan |
|
|