![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker till Rethymno i september. 8:e året på raken. Älskar Rethymno
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Några år i rad nu har jag faktiskt tagit en vecka på Rhodos med ![]() Men det är härligt att ha detta att se fram emot i år... 40 dagar till första resan. Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska till Chrissi Akti och hotell Triton i mitten av maj en vecka. Första gången till Kreta, faktiskt första gången till Grekland!Jag åker med min man ocoh våra barn på 4 och knappt 2 år.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tänk Malin, precis sådär började jag med... ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Jag (DO) och sambon (MH) har bokat en vecka i april, i Agia Marina. 4:e resan till Kreta - tidigare boende har varit i Rethymnon och Almerida.....
..... Lite tidigt att åka i april... men enda chansen att få en greklandsresa under året! Har någon erfarenhet av påsk i Grekland? Är det helgdagar där allt stänger?? Längtar..... ca 40 dagar kvar..... ![]() /DO Senast redigerad av mhdo den 2011-03-14 klockan 16:08. Anledning: Stafvel |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Malin - 40 dagar kvar också ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag åker med man och två tonårsgrabbar till Agia Marina 26/6. vi skall bo på Eva Suites och bor då inte alls långt från Platanias. Vi har varit i Platanias 2009 och 2010, så nu blir det 3:e resan och vi skall njuta i hela 3 veckor.
/Marie |
|
||||
|
||||
![]()
Va tvungen att gå in här för att se när vissa ska åka.. hehe ja snart närmar det sig..även för mig.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I år ska vi ta våra barnbarn
![]() ![]() Vi åker 5 aug och om jag räknat rätt blir det 4:gången för maken och mig till Kreta. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har 1 dag och 12 timmar på min nedräknare...snart Platanias för tredje gången i år
![]() Malin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Va härligt, själv åker jag 13 aug till Agia Marina, blir 6:e gången på 3 år. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Nu längtar jag ner iaf ![]() Malin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och som jag ljög tidigare i denna tråd ;-) Det blir ju Agia Marina den 21 Augusti, inte Platanias. Och dessutom barnfritt i en hel vecka för första gången i 5 år!! :-D
|
![]() |
|
|