![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men AVUNDSJUKA, snälla bli inte det
![]() Den sjukan har vi väl tillräckligt av ändå i det här landet. Tycker vi ska försöka hålla den tärande smittan på behörigt avstånd från det här eminenta forumet ![]() ![]() Ja, jag är då INTE avundsjuk, men så bilar jag ju själv ner i slutet av mars. ![]() Bokar du tur/retur biljett på nätet eller tänker du köpa biljett vid båten? Tänk på att boka returbiljett när du bokar ditresan, du får nämligen 30% rabatt på hemresan då. Du kan ha hemresan "öppen" i alla fall. Yvonne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Carina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men lust att göra likadant får jag i alla fall!
//PO -inte avund7k ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ser fram emot att läsa resebrevet längre fram i sommar! |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! Vilken under resa du kommer få. Du genomför en dröm jag haft i många år. Men i mina drömmar flyger jag ner och hyr transportmedlet på plats. Ska bli kul att läsa om dina bravader när du kommer hem.
|
|
||||
|
||||
![]()
Bra val av färdmedel
![]() Har åkt från Venedig några gånger men tycker det blir för mycket tid på båt! Camilla |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Carina : Jag överreagerar mot vissa ord o företeelser; Avundsjuka bl.a ![]() ![]() Janne : Drömmar är till för att förverkligas ![]() PO : Du kan göra det när barnen blivit vuxna ![]() Camilla : Det lutar åt en båtresa via Ancona, kul o testa mig själv o färdmedlet under en längre sträcka i "värme" o sen en båtresa som inte behöver bli längre än nödvändigt. Ferrycenter har en bra hemsida ![]() ![]() Senast redigerad av epiros den 2006-01-06 klockan 17:57. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Mikke |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Men annars är det ju som du säjer; vi har ju det eminenta Kafeét att tillgå ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Camilla : Det lutar åt en båtresa via Ancona, kul o testa mig själv o färdmedlet under en längre sträcka i "värme" o sen en båtresa som inte behöver bli längre än nödvändigt. Ferrycenter har en bra hemsida
![]() ![]() Låter kul och i Maj inga problem att boka båtbiljett när du kommer fram, alla rederier finns vid hamnkontoret, och där kan du köpa biljett. Så kolla lite tider etc på hemsidorna för du vet ju när tåget ankommer Verona. Kommer du övernatta något isåfall kan du få tips på lite övernattningställen i Italien. Att tänka på vid Ancona är att du svänger av 2:a avfarten för då kommer du nästan rätt på ner i hamnen! Camilla |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Yvonne |
|
|||
|
|||
![]()
..Ancona...där har ja vurt en gång....Där finns ett fint arkeologiskt/historiskt museum, ifall nu nån händelsevis skulle leta efter ett...
![]() ![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Mikke]..Ancona...där har ja vurt en gång....Där finns ett fint arkeologiskt/historiskt museum, ifall nu nån händelsevis skulle leta efter ett...
![]() ![]() Stämmer och man piffade upp stället för 2 år sen, därifrån ser du ner över hamnen! Camilla |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Senast redigerad av epiros den 2006-01-06 klockan 18:43. |
|
||||
|
||||
![]()
Kolla in nr 9/10 2005 av tidningen BIKE där har du en bra artikel skriven av en kille som åkte runt med hoj med start i Igoumenitsa. Om du vill kan jag dra en kopia och scanna/maila till dig?
Camilla |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Tack på förhand. ![]() |
![]() |
|
|