|
||||
|
||||
Sv: 8 dagar vilka öar
Det finns många öar i cykladerna som skulle kunna passa er så det är väl bara att läsa på och välja en dit det blir enkelt att ta sig. Har ni kollat hur flyget går till Paros de har också en lite flygplats med inrikesflyg från Aten.
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Ni/Du är bra på att dela med er på ett väldigt bra sätt....det drar i restarmen liksom Tack för god råd inför denna resa |
|
|||
|
|||
Citat:
Visst inga problem! Jag skickar adressen dit du ska skicka vouchern för resa och hotellrum...! Ser fram mot att visa er runt på färjan och på Naxos. Jag hämtar er även på flygplatsen Tar hand om bagaget och ser till att ni kommer fram säkert till Pireus och till rätt färja. Det ingår i servicen! Citat:
Sedan är Naxos en total kontrast mot Tinos som inte är turistanpassat på något sätt. På Tinos är det enbart normalt Grekiskt vardagsliv... Och ingen bryr sig om de få turister som lyckats förirra sig dit... Det är det som är det spännande med Tinos! Jag slår vad om att de flesta som hamnat där helt enkelt klev av färjan på fel ö...! De skulle nog till Syros, Andros eller Naxos... Citat:
Säg när det INTE gör det... Peter |
|
|||
|
|||
Citat:
Ni har valt rätt ö! Lissi |
|
|||
|
|||
Då mina vønner ......såklart har jag lite mera frågor
Vet ni något bra,hyfsat pris stølle att bo på i Athen om vi nu måste komma dit dagen innan ? Någon som bott hør http://maragascamping.gr/pricelist.htm ????? Har ni några andra tips på boende....... Peter:Efter alla bra tips så ør det nøstan vørt att ta med dig |
|
|