|
|||
|
|||
Sv: Kan detta vara en Smutsgam
Citat:
Citat:
Åk och njut! Med min "blessing..." Allt gott. Peter |
|
||||
|
||||
Och we lEUve you 2! Fast jag tycker du borde undersöka fågelbestånden på Kreta en sväng... Nu sitter jag i tunn pyjamas på altanen, med 9 sovande hundar helt nära och två hyperaktiva kattungar vid fötterna - med ett glas vin för att fira exakta fyra år som bofast- Luften doftar tång och hav, en ensam syrsa försöker överrösta motorvägens trafik, citroner faller av trädet med en dov duns för att rulla ned under vår parkerade bil och livet känns underbart. Jag har en hel lång sommar på mig att njuta i korta stunder - för jag gjorde det "omöjliga" och flyttade till mitt paradis.
//Kikh |
|
|||
|
|||
Något litet på torget på kvällen då... Tittade väl lite oskyldigt på några "birds" utan vingar på två ben... Men på Tilos är det få! Men vad gör det. Man är inte på Tilos för det...
Brrrr... Såg några sådana också... Nu har väl den här tråden spårat ur totalt...? |
|
||||
|
||||
Re: Kan detta vara en Smutsgam
Fågeln på bilden ser ut som en glada, men jag är väldigt osäker.
|
|
||||
|
||||
Re: Kan detta vara en Smutsgam
För mig ser det ut som en brun glada...men inte helt säker
EDIT: Hoppsan missade min egen post men som jag skrev tidigare ser det där ut som en brun glada. |
|
||||
|
||||
Oj vad förvånad jag blev att denna gamla tråden återuppstod! Hasse L, min fågel är en Örnvråk men den fågeln som Janne sedan la in i tråden är en Röd glada
Snart kan jag se mina grekiska fåglar igen, nedräkningen är snart klar! Yeasou |
|
|