![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi, jag kan lugna dig med att du alldeles säkert kommer att känna igen dig. För några år sedan byggdes hamnpromenaden om och är numera bilfri, vilket enbart är till det bättre. Det är inte många nya hus som byggts, men hotellet Ilidi Rock har vuxit sig större, som du kan se på mitt foto. Annars är inte mycket förändrat och det är absolut inte igenbyggt, du kan fortfarande njuta av den vackra naturen.
![]() Hamnen en tidig morgon i april 2011. Taget från exakt samma plats som ditt foto, Lissi. ![]() Vårblommor utefter vägen upp mot Annas, april 2011. Jag är övertygad om att ni kommer att få njuta av två härliga veckor på Tilos...och förhoppningsvis så kommer vi att ses! Ann-Kristin ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Allt låter helt underbart och lugnande...och det sista hoppas verkligen vi också!! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Den asfalterades i höstas, i alla fall den delen du ser på bilden.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tack för upplysningarna. Nu är jag helt lugn ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Den leder till en liten gångväg som går ner till Livadia, man kan alltså inte köra från Livadia den vägen. För att köra till Annas och Ilidi måste man fortfarande köra "omvägen" som börjar utanför byn.
|
|
|||
|
|||
![]()
OK....Vi gick där en dag då vi bodde på Eristos 2004 och då sa vi när vi var vid Annas att OM vi kommer tillbaks så ska vi bo på Annas....Det tog några år men nu är vi snart där.
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Annki för dina fantastiska bilder! Att det finns så mycket fint på denna lilla ö att uppleva. Åker nu 29 april till Tilos för första gången och vi ser verkligen fram emot resan, kommer att bo på Apollo studios.Hälsn. MIM.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Annki för bilder. Vi funderar på Tilos till sommaren. Blommorna och färgerna kommer ju inte att vara desamma, men...blir nog bra ändå, tror jag. Och bilderna blir kanske inte fullt lika bra, men ändock!
Ska titta igenom dina bilder igen vid tillfälle och pricka för i guiden! Aina |
|
|||
|
|||
![]()
Ååå....
|
![]() |
|
|