![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ihvertfall hvis man tenker på norsk eller svensk...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Harald!
Jag känner inte direkt igen detta, men gissar ändå på Cypern? Hälsningar Conny |
|
|||
|
|||
![]()
Nope.
|
|
||||
|
||||
![]()
Can det vara Canada?
Ozogott |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bulgarien....???
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tjeckien?
Ozogott ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nei.
Nei. |
|
||||
|
||||
![]()
Spanien då?
Ozogott (vilsen) |
|
|||
|
|||
![]()
Nei.
Netwolf og IRSA har vært nærmest så langt... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
England?!
Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det Hadrianus mur i England?
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Jag gissar också på England, kanske The Yorkshire Dales National Park
![]() (Var säker på att det var "The Burren" på Irland först men de är ju inte Irland) Garderar med Wales....... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Rett!
![]() England er ihvertfall rett! ![]() Citat:
![]() Men vi er utenfor nasjonalparken. |
|
|||
|
|||
![]()
For å komme nærmere får vi kanskje se litt på den (noe overraskende?) utsikten. Navnet på hovedveien der nede starter på M.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Et hint til: Haugen er like vestenfor for The Yorkshire Dales National Park. Vi bør kunne komme nærmere...
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Då svarar jag naturreservatet Hutton Roof Crags, nära Kirkby Lonsdale. //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Det er ved Kirkby Lonsdale, og du er også innenfor akkurat riktig område pluss/minus et par kilometer. Men det var et annet navn jeg siktet på. Hvis det ikke er eksakt Hutton Roof Crags, men rett ved siden av og i nord, hva heter det da? |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha. Jag antar att huvudvägen är M6. Utsiktsbilden är över Farletone Fell, och platsen Homepark Fell.
![]() //Conny |
|
|||
|
|||
![]()
M6, Farleton og Holmepark Fell (merk stavemåten) er 100% riktig område.
Toppen har et annet navn som jeg egentlig var ute etter (og som inneholder "Farleton"), men du får for den! Grattis! ![]() ![]() ![]() Før jeg gir "mitt" svar, kanskje du har lyst på en gjetning til? Hva er eksakt navnet på selve toppen/haugen? |
![]() |
|
|