|
||||
|
||||
Sv: Karpathos med tonåringar?
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vi gleder oss til noen dager der igjen til høsten INGEN innkaster, i den grad de i det hele tatt fantes, var pågående, med ett unntak. - JEG/ vi gikk etterhvert gjerne en omvei for å unngå innkasteren på Acropolis, han var faktisk ikke så lite frekk, men jeg tviler ikke på at han/de er kjempehyggelig mot stamgjester. Den første gangen vi passerte Acropolis sa vi blidt og hyggelig , nei takk. Da vi heller ikke ved n e s t e forespørsel satte oss ned, sa han temmelig SURT : "Nå har dere sagt nei til meg hver dag". ( det h ø r t e s ut som det gjaldt 14 dager) L i t t drøyt, siden det var andre gang vi gikk forbi! Jeg tror han følte seg ganske uimotståelig. På meg virker slik mot sin hensikt, vi hadde da litt barnslig glede av å gå til nabo'n "Kafenion". Kari - som vil bestemme selv |
|
||||
|
||||
Det er som jeg sier, man er forskjellig, og oppfatter ting forskjellig. (Fortsett å gå på Kafeneion, forresten, de er etter min mening minst like bra som Acropolis. Syns de gutta der har fått vel mye reklame!) Det er derfor vanskelig å si om folk vil trives i Pigadia, Lefkos eller Amopi, fordi man er forskjellige!
Senast redigerad av inkfish den 2006-01-22 klockan 23:35. Anledning: För långt citat |
|
|