|
|||
|
|||
Sv: Bildgåta 2466
|
|
|||
|
|||
Ikaria?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Her trengs en liten vitamininnsprøytning. Ingen har tydeligvis sett dette for Hellas ganske enestående skiltet. Ganske ironisk allikevel at stien rett etterpå forlengst er bulldoset i stykker og erstattet av en ny bypass-vei. Men restene lar seg plukke opp, og leder til denne gamle by (som vi også må ha navnet på):
|
|
||||
|
||||
Paxos ser det ut som.
|
|
|||
|
|||
Det er riktig!
Men vi må vite hvor, dvs. hvilken by var jeg på vei fra og hvilken (for det meste) ruin-by var jeg på vei til (bilde 2 er fra den byen). Senast redigerad av mrwalker den 2012-01-17 klockan 10:28. |
|
||||
|
||||
Du kanske var på väg till geromonachos ? Antingen från Gaios eller bogdanatika.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Fra Gaios til Geromonachos (og videre til Loggos). |
|
||||
|
||||
När hittade du den stigen??
|
|
|||
|
|||
Ruten er nøyaktig beskrevet i "Landscapes of Paxos" av Noel Rochford (Sunflower Landscapes), vandring "3". Jeg gikk den i 1999, og har repetert den senere...
|
|
||||
|
||||
Jag fick stigen av en engelsman 1982 .o har inte gått den sedan dess.måste vara svårt att hitta nu då så många nya vägar blivit byggda./Magnus
|
|
|||
|
|||
Ja, deler av stien er vanskelig å følge i dag, dvs. man må vite på forhånd hvor den går/har gått ellers har man ingen sjans. Det er mer et lappeteppe av sti-fragmenter nå enn en sammenhengende sti... Men med den nevnte boken og nøyaktig kart er det ikke noe stort problem.
|
|
|