|
||||
|
||||
Sv: Panorama Grekland
Grattis! Själv sitter jag och väntar ...
|
|
||||
|
||||
Tack igen! Ja, roligt att vinna! Har spelat på lotto i många år på samma rad, men där trillar bara småvinster in (än så länge ) Jag slutar aldrig hoppas, och tänker att spelar/tävlar man inte så kan man heller inte vinna nåt. Så nu fick jag bevis på att det går att vinna!
Jag såg på Panorama Greklands hemsida att de hade dragit vinnarna på inträdesbiljetten, så gå in där och kika om ni har vunnit nåt! *håller tummarna för er skull! * Citat:
Glada hälsningar till er allihopa! |
|
|||
|
|||
Grattis till vinsten. Nu ska jag genast gå in och kolla om jag nu har spart lappen med numret på.
Trevlig resa |
|
|||
|
|||
Citat:
Har varit på Alonnissos på våren och senare.Om du gillar att vandra så rekomm.jag maj då det är lite kalt i vattnet.September är den månaden som man kan njuta av bad på dagen och vandringar på eftermiddagar om man orkar. Lycka till fr.kepa som var på mässan |
|
||||
|
||||
Oops!! Undrar om jag har inträdesbiljetten kvar? Klistrade fast den på plastkassen ...
|
|
|||
|
|||
Citat:
Letar kepa |
|
|||
|
|||
Grattis Helena!!...har en plastkasse kvar där jag klistrat lappen men jag hittar inte var jag ser vinnarna
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tack Yanna..vi vann inget..men har inte gett upp hoppet..fanns ju många tävlingar.
|
|
||||
|
||||
Et s t o r t GRATTIS fra meg og, Helena S
- og du kan g l e d e deg til å besøke Alonissos, virkelig en h e r l i g øy |
|
|||
|
|||
Grattis till Alonissos-vinsten Vi var också på mässan och tävlade om den vinsten - fast vi redan har bokat en resa till Alonissos. Vi ser verkligen fram emot att göra en bekantskap med denna för oss nya ö - och lugnet som fortfarande verkar råda där än så länge.
Skriv gärna och berätta här på Kalimera om dina upplevelser på Alonissos sen. Tips på allt du tycker om välkomnar vi. Att man tycker om något eller inte är ju ofta väldigt subjektivt, så berätta även gärna varför du tyckt om det du tipsar om. Vi hann tyvärr inte vara mer än ett par timmar på mässan och eftersom vi skulle direkt till trevligheter på kvällen kunde vi inte bära med oss något. Jag hade så gärna velat köpa såväl osten Manouri som olivolja och dylikt. Vi fick i alla fall med oss lite oregano från Grekland. Att det var massor av greker på mässan förhöjde verkligen stämningen. Däremot hade vi trott att de skulle ha byggt upp mer "kullisser" a la Grekland. Det skulle göra mässan ännu bättre. Och visst var det kul att en familj hade ett Alonissos-stånd där. Oj, vad vi pratade med dem. Hmm, jag längtar efter att en Alonissos-flik ska skapas på Kalimera-forumet? En önskan till dig, Janne |
|
||||
|
||||
Tack igen för grattishälsningar! Har fortfarande lite svårt att förstå att det är sant
Har funderat och kommit fram till att jag vill åka dit i augusti/september. Nu har jag skickat förslag på olika datum när jag vill åka dit, så nu väntar jag bara på svar innan jag kan boka flyg När åker ni dit Mafric? Jar beställt e-guiden och efter att ha läst den samt här på forumet så känner jag mig redan lite småkär i ön. Det verkar vara en ö helt i min smak Det ska bli så roligt att få upptäcka en ny ö Ha en trevlig söndag - trots gråkigt väder Helena S |
|
|||
|
|||
Tyvärr hade jag inte möjlighet att besöka mässan. Är det någon som vet om den var en engångsgrej eller om det planeras för en ny mässa nå'n gång framöver?
|
|
|