![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Zanét]Alexandra som även lovat att köra pr för henne i sitt eget grekiska tv-program som tydligen går dagligen
![]() Jepp Alexandra har ett morgon program som går varje vardagmorgon. Alla kanaler har ett sådant.... ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Frappe, vilken kanal är det och vad heter programmet? Vi har ju parabol och får in ErtSat, men vi är inte direkt intresserade av att ansluta oss till betalkanalerna.
//Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
Såg just på STAR nyheterna ett reportage om Carola i Aten.
När hon fick syn på journalisterna på gatan försökte hon klättra upp på en taxibil och ställa sig på huven med sina stilettklackar. Det var inte populärt, en av vakterna skrek till henne och pinsamt torkade hon av dammet efter skorna på bilen och fnissade lite flickaktigt, sedan hoppade hon upp på en mc cykel som stod bredvid. Hon måste känna en press att alltid göra något extra verkar det som. Tänker även på det som hände med blommorna på Skansen. Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Överenergi, låter det som... Men hon satsar i alla fall ordentligt
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Läste i Kvällsposten från igår att Carola nu är i Aten och ska där med hjälp av Alexandra Pascalidou köra sin marknadsföringskampanj.
Jag stotte pa hela sallskapet nedanfor Akropolis idag. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fantastiskt! Kalimera har alltså en egen utsänd i Carolas kölvatten
![]() Jag pratade lite med henne och onskade henne lycka till. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
DU BERÄTTADE VÄL OM KALIMERA
![]() Hur kunde jag glomma det??!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Här är de, Sakis Stomatolos och Maria Menounos ![]() (Hon heter Menounos enligt ESC-sajten... Kan nån vänlig själ förklara för mig varför hon inte heter Menounou ![]() Senast redigerad av inkfish den 2006-03-26 klockan 23:39. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Elisabet: Äh, namn, petitesser ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har det hänt.Läste i expressen precis att hon har predikat i Aten
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Rubriken är Carolas galna bergspredikan. ![]() ![]() ![]() Ja, jag säger då det..... Monica |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vem bryr sig? Huvudsaken är väl att hon gör bra i från sig och låter pipan "tala".....! Jag har alltid gillat Carola sedan första gången jag såg henne på TV för många år sedan. Har aldrig brytt mig om varken uttalanden, tungomål eller vad det nu kan vara som medierna skapar rubriker av. Jag vill bara höra henne sjunga.... Och det har kommit en hel del fina och bra grejer. Hon är duktig på att skriva texter och musik. Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Lider med denna förvirrade varelse. ![]() ![]() Kyy |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är lite inne på din linje, Hjalta99. Visserligen tycker jag att Carolas syn på homosexuella är oacceptabel - däremot har jag inget behov av att jaga henne till helvetets portar i evighet, amen, för den.
Med sin manifesta gudstro är hon en extremt främmande fågel för oss svenskar. Och för mig får hon gärna vara det. Jag förstår det inte men nåt behöver ju inte vara fel bara för att inte jag förstår. I schlagersammanhang är hon ett superproffs och en helt magnifik artist. I övrigt bryr jag mig inte. |
![]() |
|
|