![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Helt underbart, oh vad jag lääängtar nu till underbara Grekland!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Underbar bild! Den vyn kommer jag att ha i 4 veckor nästa år (om allt går som beräknat). En annan grej som är rolig med båtar är att de ofta får mig inse att mitt varande har gått i Greklands-mode. Efter bara några få dagar på en ö upptäcker jag att jag gör precis som öborna: stannar upp för att se båten komma eller gå. Jag har nog hittills aldrig sett en grek som bara fortsätter med det hen höll på med när båten kommer, hen släpper allt för att kolla. Och det är så skönt att bara ha den sortens bekymmer. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer. En av dagens absoluta höjdare är morgondoppet med efterföljande kaffe. Klockrent.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här kommer en till, och den handlar om längtan efter ljus, gärna det vackra morgonljuset, som här.
![]() Klockan 07.05 i Egiali på Amorgos. |
|
|||
|
|||
![]()
ÅH, vilken fantastiskt vacker bild från Egiali Janne!
Det är något speciellt med Amorgos..en ö jag alltid kommer att längta tillbaka till... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Janne - fantastisk Egialibild! Jag har aldrig fastnat för själva byn - men bilden är ju underbar.
Och morgondoppen på Tilos (och Amorgos) var lika sköna som det där såg ut. Varmt kaffe när det är lite svalt efter morgondoppet på en nästan öde strand - helt fantastiskt. Inte så konstigt att jag mår mycket bättre i Grekland än hemma. |
|
||||
|
||||
![]()
Åhhh, ....sukk..., for et FANTASTISK herlig BILDE , Janne
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så fin bild Janne!
Av alla öar jag varit på så är Amorgos fortfarande den allra vackraste. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag längtar efter att stå uppe på PROFITIS ELIAS igen..(. på Amorgos.). MAGISKT.. att ha hela Amorgos under sig...
|
|
||||
|
||||
![]()
Men vilken vacker bild! Det ser helt fantastiskt ut. Drakens rygg
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nope, inte så högt upp. Har för mig att det är svårt att hitta?
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Inte helt fel att sitta där uppe och fika samtidigt som man njuter av de vackra vyerna!! |
|
||||
|
||||
![]()
Det förstår jag verkligen! Bara utsikten är ju en dröm, i alla väderstreck
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat: