|
||||
|
||||
Sv: Frågebild 776
Bristol
|
|
|||
|
|||
Portsmoth...?
Pirar kanske är beröringspunkten? Lissi |
|
||||
|
||||
Bath då?
|
|
||||
|
||||
Fel på både punkterna
Fel och ingen berörningspunkt, men däremot i fjol Å fel på bägge Har varit på tapeten tidigare och har en beröringspunkt, men inte riktigt på samma sätt som de andra |
|
|||
|
|||
Birmingham?
|
|
||||
|
||||
Fel, men Brum har samma berörningspunkt den med
/Netwolf |
|
||||
|
||||
York? /Katitzi
|
|
||||
|
||||
Nope! Och ingen berörningspunkt heller, thank god!
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Liverpool?..
|
|
||||
|
||||
Nope, men nästa år hoppas jag at dessa två orter får samma berörningspunkt, även fast det känns lite långsökt idag...!
/Wolfen |
|
|||
|
|||
Tror jag listat ut beröringspunkten () och fortsätter på det spåret med Wolverhampton.
|
|
||||
|
||||
Drar till med Brentford!
För att Bristol hade samma beröringspunkt förra året. Du hoppas på att dom får samma beröringspunkt som Liverpool. Då gäller det att hitta ett ställe som tagit steget från Bristols nivå, Men ännu inte nått Liverpools.... |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Var en riktigt klurig rackare!
Dock så har man ju lite dålig koll på dom lägre divisionerna då man är Poolare |
|
|||
|
|||
[quote=Netwolf;348538
Och det har du listat ut rätt!!!! Visst är det Wolverhampton, eller Wolvo som det även kallas. Här spelar ju mitt kära Wolves. Känslan när man fick äntra Molineux Ground var obeskrivlig. Nästan en religiös upplevels /Netwolf[/quote] Och vi som var med på den gamla goda tiden minns ju med viss värme i hjärtat, DEREK DOUGAN som ju var en stor ikon i Wolves. Faktiskt har jag ett minne från gamla Tipsextra då Wolves var lördagens match en gång. Planen hade fått ett puder av snö och bollen var BRUN då matchen faktiskt spelades i direktsändning den lördagen. / Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Lustigt nog satt jag häromdan och bläddrade i ett gammalt matchprogram, från 1976, då Wolves mötte just - Liverpool. /Wolfen |
|
||||
|
||||
Sv: Frågebild 776 - Wolverhampton
Härliga 70-tal! Det var då jag föll för Chelsea. Peter Osgood, Peter Houseman och Bonetti. Det var tider det! Leeds var då en av ärkefienderna. Är efter 40 år fortfatande troget kvar i Chelsea. Och är nu jätteglad att Murinho åter är med ombord! He is the special one!!!!
Masse |
|
|