|
||||
|
||||
Sv: Resor på G !
Ja, verkligen. Har aldrig varit ute i så god tid förut. Känns lite overkligt.
|
|
||||
|
||||
Citat:
/ Anne som tillsvidare inte har någon resa alls bokad. |
|
||||
|
||||
Egypten 2 veckor i nov/dec.
Kreta-Plakias 2 veckor juni/juli 2016 Det är vad som är planerat, kan nog bli 2 veckor till hösten 2016 också. Troligtvis till Kreta Skönt att ha lite att se fram emot. / Kerstin |
|
||||
|
||||
Ja, och en hel del annat som jag missade i september.
|
|
|||
|
|||
.....och jag har precis bokat en ny SASbiljett till Aten 1-15 maj... 1445 kr t o r TINOS förstås...
Två hela fantastiska vårveckor! Maj är absolut bästa tiden där! Då jädrar anamma ska jag CYKLA!!! Lissi |
|
||||
|
||||
Bokade precis en två-veckors resa till Rhodos, i juni -16.
Denna gången tillsammans med ett annat par, som inte vart där förut. Ska bli skoj att visa dom denna pärla |
|
|||
|
|||
HAHA...en resa till bokad! Maken blev skitglad när han såg att det skulle gå resa till Kreta från Kalmar nästa juni....så...tja nu är vi med ännu en resa!! Fast bara 6,5 dagar, men då hinner han å andra sidan inte bli rastlös!
Så har jag helt plötsligt Greklandsresa i okt, mars, maj och juni...känns rätt behagligt!! Lissi Senast redigerad av Lissi den 2015-10-16 klockan 22:01. |
|
||||
|
||||
Så har jag helt plötsligt Greklandsresa i okt, mars, maj och juni...känns rätt behagligt!!
Haha! Nämen, vad roligt! Helena S - som är glad för att ha tillbringat drygt 4 veckor i Grekland i år (hittills) |
|
|||
|
|||
Ja Helena, detta är inte klokt ! MAKEN som var så trött på charterliv efter 8 dagar alldeles nyss tyckte det var perfekt med en knapp vecka......och från KALMAR!
De är ju lite roliga på Fritidsresor med "avgång 3 juni"...ja men kl 23.55 (!!!) alltså nattflyg ner,,,,Men då blir det 6,5 dagar...som alltid från Kalmar är det kvällsavgångar, tidigast kl 17 ut... 6 dagar i Analipsi ska vi nog stå ut med och enligt Jannes E-guide är det en lugn gammal fiskeby med lagom charterliv. (Fast den gamla byn ser man nog inte så mycket av kanske) Stranden verkar bra för långa promenader och en dag ska vi ta buss till Irakleon.... Lissi |
|
||||
|
||||
Va mysigt det låter Lissi! Ska genast googla på den byn! Annars siktar vi nog på, för oss ,outforskade Kalives.
Vi har åxå fått bra avgångar från Jönköping nästa år. 6.20 på morgonen och hemresa nästan samma tid. När man endå ska hem är det lika bra att åka tidigt. Jag brukar vara lite rastlös och inte få nåt vettigt gjort om man har en sen avgång. |
|
|||
|
|||
Vi har bara en resa bokad...Rethymno (som vanligt)..28 maj 3 veckor..Jippie!!
|
|
|||
|
|||
Då är det inte så hemskt varmt väl? Hoppas jag för vår skull
Lissi |
|
||||
|
||||
Jag har bara en resa bokad hittills ...Kalymnos Massouri 2 veckor 27 maj... ...men det kommer mera...
|
|
|||
|
|||
Hallå.. har jag missat nåt här..... är den här tråden en tävling om hur många resor man som mest ska åka på nästa år.. ;...
Jag tror att Lissi ligger i ledningen med flera hästlängder... Sorry.. jag kunde bara inte låta bli... : |
|
|||
|
|||
Kan man inte stanna 6 veckor varje resa kanske det blir flera istället. Alla reser på sitt sätt och trådens rubrik var ju Resor på G
Tävlar gör man nog på annat sätt och jag är ledsen om mina resor stör... Jag ska resa I tysthet framöver.Förlåt! Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag bryr mig inte ett dugg om hur andra reser.. och hur länge de stannar i Grekland.. de viktiga är ju att alla har möjlighet att komma iväg.. även om de så bara är en vecka per år! Fortsätt du och skriv som du gör, det var inte något personligt riktat till dig!.. |
|
|||
|
|||
Nej det brukar inte vara "för" varmt..havet ca 22-24,,Blir det Rethymno igen Lissi,,var ska Ni bo?
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Från vår flygplats är det bara Turkiet som gäller. |
|
|||
|
|||
Citat:
TYVÄRR finns bara en vecka...fattar inte varför då alla resor fylls jättesnabbt så det borde finnas kundtryck även på två veckor. Jag har tjatat på Ving massor av gånger men de säger bara att alla vill ha enveckorsresor här i Småland. Hur de nu kan veta det utan att ens ha provat två! Fritidsresor åker vi ju nu, men där frågade jag faktiskt inte om man kunde ha stannat en vecka på egen hand....ska testa det nästa gång. Det gick ju från Växjö förra hösten då jag stannade tre veckor och Claes två. Lissi |
|
|