![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nej. Han skulle ta med sig flaskorna - med innehåll - till Aten, där hans dotter skulle använda innehållet till...? |
|
||||
|
||||
![]()
Kan det va "hälso-lera"
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, det är mer åt det kulturella hållet, om man säger så.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan det vara sand/stenar att använda till "mosaik", tavlor o liknande?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Är det till färg för måleri kanske? Hmmm. 2000:e inlägget... Det måste väl firas med 2 st isade Ouzo i kväll! //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Flaskorna innehåller sand som sandsamlarens dotter skulle använda att göra skulpturer av. Snyggt jobbat! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Kalimera;376418]Nej, det är inte till färg. Stort grattis till 2000 inlägg! Självklart ska du fira med isad ouzo.
![]() Tack, tack... Det ska smaka mycket bra ![]() ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sand. Ja, det borde jag ha gissat. Vi som alltid tar med oss sand från olika delar i världen, ofta just i plastflaskor. Varje gg vi är på Teneriffa till ex, så tar vi med oss svart vulkansand från...ja, det kan jag iofs behålla för mig själv.
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Och hur smakade det?
![]() Vi har tagit med oss sand en gång, och det var på Milos där det finns mycket vacker sand i allsköns färger. Den sanden har vi en stor glaslykta där vi tänder värmeljus på höst och vinter. Mycket vackert! |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Kalimera;376458]Och hur smakade det?
![]() Det smakade förträffligt. Jag öppnade en ny flaska för sakens skull. Det syns lite is på glaskanten ![]() λεκάνη ! Mums! ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ser gott ut! Jag har också över 2000 inlägg nu, dum som jag är fattade jag inte att man kan fira det! Nu ska jag ta och satsa på 2500 i stället och fira då!
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|