![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har fortfarande några sådana kvar. De ligger på en vind, fast inte min vind. När jag blir bättre i ryggen ska jag gå dit och titta hur många det finns kvar.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
önska-köpa-listan ![]() Krya på din rygg! Kari, jag skulle lätt lägga märke till ett sånt armband. Jag har nämligen den fula ovanan att sitta och glo på folk som passerar när jag sitter och njuter av en Mythos nån stans..hahaha ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet inte om detta är reklam, men då får du, Janne plocka bort det.
Jag tror att Janne inte har möjlighet att engagera sig i att sälja saker numera. Det är både kostsamt och tar mycket tid. Jag är däremot fortfarande lycklig över att ha 5 Kalimeratröjor samt en kepa. Anita på Kreta har haft en smyckes- samt prylbutik i Plataniasområdet, som hon nu har avvecklat. Hon har dock mycket kontakter med tillverkare av hemslöjd och smycken. Just nu befinner hon sig i Sverige.Jag har inhandlat mycket på hennes webshop, bland annat nyckelringar, armband, halsband och en del silversmide. Nyckelringarna och armbanden gör hon själv, men köper in pärlorna/kulorna.. För cirka 3 år sedan hade hon ett litet samarbete med Kenneth, Galen i Grekland, i Kalives. Byborna i Kalives hjälpte dom fattiga bybor med att samla in pengar för att köpa livsmedel. Varje månad fick dom en kasse. Anita gjorde armband av keramiskaa stenar med bokstäver på. På stenarna kunde man läsa ”Helping hands”.Jag har ett sådant armband. Det armbandet tar jag numera alltid med till Grekland och sätter på mig. Kanske någon vet vad Helping Hands är? Det kanske är något som Anita kan engagera sig i? Men då ska det stå KALIMERA på armbandet. Jag har även med mig en nyckelring som det står ”Birgitta” på och min husnyckel. Men den går jag ju aldrig och bär på. Kari, även jag har två av dessa band. Kameran hänger i ett av dessa. Birgitta. Så här ser dom ut. Jag har lånat bilderna. Hittar för tillfället inte mitt armband fast jag använde det för 2 veckor sedan. |
|
||||
|
||||
![]()
Kajja! Vi ska bo på hotell Atrion. Men skulle jag lämna kalimeratröjan i receptionen är chansen stor att den hamnar i soptunnan. Och det vill jag inte inte riskera.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Monica😍 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Atrion har vi bott på. Vi äter alltid på Aletri hos Andreas och Jönköpings-Maria snett över gatan en kväll vid varje Kretabesök. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yannis!! Jättefina pärlor!!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Trevlig helg! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
JAAAA.
Ett sånt nyckelband skulle jag också vilja ha ![]() Irene |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror även att jag har ett gäng bildekaler kvar i gömmorna. Ska kolla upp det också.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oooaaaauuu!!!😄😄👍
|
|
|||
|
|||
![]()
Bildekal.....jippie!!!!
![]() ![]() Senast redigerad av Athanasia den 2016-04-03 klockan 14:35. Anledning: lägger till |
|
||||
|
||||
![]()
... Jag vill också ha...
![]() ![]() Var rädd om ryggen Janne! MVH zakka |
|
|||
|
|||
![]() Citat: