|
||||
|
||||
Sv: Musik på Leros
Citat:
Jeg hadde gleden av å oppleve konserten både fredag og i går - og den i går var sesongens siste |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nå har jeg lagt ut noen "smakebiter" på Kalimera FB,
tenkte du kanskje hadde lyst til å høre? - siden du gjerne ville vært der Dessverre får jeg ikke til å legge inn video"snuttene" her i Forumet Senast redigerad av kari den 2016-09-26 klockan 17:42. |
|
|||
|
|||
Citat:
Även om vädret är toppen i Stockholm längtar jag till lugnet i Alinda - den goda maten på restaurangen, den fina stranden med grattis solstolar och frappe för 2.50, och den härliga atmosfären. Jag återkommer säkert! |
|
||||
|
||||
Citat:
Ja, Hotel Alinda og atmosfæren/omgivelsene er verdt å lengte etter I hotellbrosjyren står det så fint: "kom som en gjest, reis som en venn", det er ikke tomme ord! Jeg sjekket nå, om du går inn på FB og Forum Kalimera Grekland, scroller litt (ikke langt) nedover, finner du innlegget mitt med videosnuttene😊 Spiros var det ja, jeg husket ikke det og trodde det var Giannis fra plakaten Uansett, Spiros var dyktig, men jeg likte Dafni ekstra godt👍👏😊 Jeg opplevde konserten fredag sammen med 4 trivelige Kalimeravenner - var sammen med "sjøborren" da hun hilste Dafni fra deg😊 Vi snakket med henne, tok bilder av oss tre, koselig det, og jeg lovet vel å legge ut bildene..., men jeg ble litt "merkelig" på dem ( verre enn vanlig)..., så...det får være tror jeg Dafni og Spiros var veldig blide og trivelige! Jeg koste meg med det meste av konserten lørdag kveld og👍 - tok bare en liten tur bort til To Steki utpå kvelden, var anbefalt å høre på de som skulle spille der..., mulig det var bra kvalitet..., men "kjedelig" ikke noe liv/ atmosfære der, så jeg ble ikke lenge før jeg gikk "hjem" til Alinda |
|
|||
|
|||
Citat:
Även om Naxos är min favoritö kommer jag säkert tillbaka till Leros. Kanske ve ses där någon gång! Ha det gott, Gail |
|
|