|
||||
|
||||
Sv: Skor!!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Annelie |
|
||||
|
||||
Jag lyssnade på min kära syster som varit nere vid Medelhavet, i både Spanien och Italien och levt det ljuva livet .... där det var brukligt och naturligt att byta om till middagen .... och det fordrade att man hade några högklackade med sig....
Jag trodde det gällde detsamma då jag åkte till Grekland första gången. Därför packade jag med några högklackade - dock med kilklack. Men å andra sidan är jag inte lika "chick" som kära syster ... Det jag inte visste var att fötterna svullnade. Det var obekvämt att gå i dessa tingestar..... Efter några dagar var de bara för mycket.!!! Byter om till middagen gör jag men numera så blir det ett par badskor, ett par sandaler, eventuellt en espadrillo inget mer! Chris Ja, snart skäms jag att berätta på Kalimera vad man släpat med sig till Grekland genom åren .... Nu är det bara 124 dagar kvar till take off !!!! Yuipeeeiii! |
|
||||
|
||||
Alexandra - är du inte extremt frusen om just fötterna behöver du inget varmare!
ENIAC: Varför la du ut den bilden? Nu kommer jag att gå och titta på fötterna på alla för att kolla om de är du! I övrigt: Väldigt vad somliga här är konventionella, ska en enkel kille inte kunna få gå i lite drag på semestern |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ruby |
|
|||
|
|||
Då kanske jag bara tar med sandaletter då Hoppas att det är någorlunda varmt på kvällarna bara
Tänkte mig på att eventuellt köpa några söta sandaletter på plats, såg väldigt mycket fint i Naoussa om jag inte minns fel... Dessutom så har väl sommaren just börjat hemma när vi kommer hem och då kan man glänsa lite med sina tjusiga sandaletter från grekland brunbränd och fräsch /Alexandra |
|
|