|
||||
|
||||
Sv: Nya vykort
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
1. Skiathos 2. Skiathos 3. Alonissos 4. Skopelos (Oops, där fanns en ändå) 5. Alonissos 6. Skopelos (Oops, en till ) 7. Santorini 8. Santorini 9. Folegandros 10. Folegandros 11. Folegandros 12. Naxos 13. Naxos 14. Naxos 15. Mykonos 16. Mykonos 17. Mykonos 18. Kreta 19. Rhodos 20. Serifos |
|
||||
|
||||
9:an är alltså den där makalösa bilden med poolen i förgrunden? Mycket fascinerande bild. Kul att den var från Folegandros
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Aha, NU förstår jag vad tredje bilden är: man ser rakt in i den marina nationalparken!
Och så vill jag förståss veta vilka stränderna är på nr 4 och 5! Editerat pga av påpekande nedan: Citat:
Liiite tolkningsförmåga av den som läser är väl inte för mycket begärt Nåja, höjer väl till 5 och 6 då. Senast redigerad av Elisabet den 2006-05-07 klockan 21:46. |
|
||||
|
||||
Citat:
Men du har rätt om trean, allt på den är fridlyst |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Det var en elak jävla editering du gjorde som hämnd, nu kom ju mitt inlägg EFTER
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Att gissa vykort var ju ganska roligt inte sant. Vore det inte kul att lägga upp ett gäng andra bilder att gissa på?
|
|
||||
|
||||
JO!
Du kan ju ta den med greksalladen bland vykorten |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag tycker det är en bra idé om man vinner en resa till platsen som bilden är tagen på Ska jag vara allvarlig också? Jo, det vore roligt, Kör hårt! Men då måste det ju vara bilder som går att gissa på, inte blomkrukor och bläckfiskar och sånt |
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Jag sätter en och femtio på att det är Elafonissi Hasse PS: Såg inte att svaret redan hade kommit från Janne Senast redigerad av Hasse den 2006-05-08 klockan 07:14. Anledning: Hänger inte med i svängarna riktigt |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Efterskänker den aktningsvärda summan pengar till välgörande ändamål. Det var inte svårt att gissa på den speciella stranden (stränderna). Och det påminner mig om att jag måste bada mera i sommar ! Jag, badkrukornas verkliga badkruka. Hasse |
|
||||
|
||||
Bildtävlingar gillar jag också Fast då får det vara mest bilder från Kalymnos
Riitta |
|
|