|
||||
|
||||
Sv: Plötsligt händer det!!
Citat:
Mitt stryktips har lämnats in varje vecka i typ 65 år, och fortfarande bara småvinster. Lovar att höra av mig när storkovan ramlar in. |
|
|||
|
|||
Jag ärvde min kupong 2015,har fått ihop en tusenlapp hittills
men som du skriver trägen vinner.... Det gjorde det idag,har dragit upp tre rejäla rödingar och imorrn drar jag upp fler😎...kanske! |
|
||||
|
||||
Citat:
Då har du fått lägga till den 13:e matchen iom att det förr bara var 12 matcher. Jag har oxå en gammal kupong efter min morfar, och jag kör med samma rader. Vinsterna är dock uteblivna ännu //Conny |
|
||||
|
||||
Min morfar la till en match när det blev tretton matcher. Kul att det är fler som har ärvda rader. Någon av oss borde ju vinna.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har kvar 2st kuponger från min morfar. Den ena från 1950 och den andra från 1953. "Radpriset på denna kupong är 30 öre", Varav 5 öre utgör fastlagd skatt". (Står att läsa på kupongerna). Noterbart är att radpriset år 1953 hade ökat till 35 öre. [IMG][/IMG] //Conny |
|
||||
|
||||
Conny. Noterar att premiärlagen från första Tipsexta 1969, möttes även på din kupong, Wolves - Sunderland.
Hälsningar Nörden |
|
||||
|
||||
Glömde ju gratta Kajja! STORT GRATTIS!!!
|
|
||||
|
||||
Tackar-tackar🙏! Även om du faktiskt grattade mig i mars 2019 när vinsten slog in (såg jag i början av tråden)
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
Hur fasen visste du det NW? Har du kvar lappen? //Conny |
|
||||
|
||||
Citat:
Det tillhör ju allmänbildningen. Nä, skämt åsido. Det står med i Tipsextra-boken bl a. Men sen är det så att alla vargar har koll på Wolves. Så är det bara. 🐺 /Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Själv så försöker jag hålla koll på Assenaal, //Conny |
|
||||
|
||||
Samma här, fast jag fick hela 22 kronor!
|
|
||||
|
||||
|
|
|