|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Sv: Bildgåta 5558
Citat:
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Kefalonia?
|
|
|||
|
|||
Egina?
|
|
|||
|
|||
Telendos?
//Faestis Nä men shiit! Det slutar ju på OS!! Parga??? |
|
|||
|
|||
Hej Netwolf
Kef? //PA |
|
||||
|
||||
Kastellorizo?
Birgitta |
|
||||
|
||||
Nope
Nej Citat:
Som sagt. Inte Kef Dessvärre Jag är oerhört förvånad att ingen lyckats ta detta än. En ledtråd dock. Det är en ö. /Netwolf |
|
||||
|
||||
På Kreta någonstans?
|
|
|||
|
|||
Chalki?
|
|
||||
|
||||
Icket
Jomenvisst är det på Kreta! Snyggt jobbat, Maria! Och bara för att ni inte ska gissa ihjäl er på varje by, så avslöjar jag det direkt. Bilden är tagen i den lilla bergsbyn Sellia ovanför Plakias på Kreta. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Men hurra
Synd bara att jag inte skrev Plakias också som jag tänkte på Maria |
|
||||
|
||||
Hej,
Ville bara säga att jag nu ser din bild! (Inte för att det blev lättare Har du fixat nåt med bilden? //Conny 🙂 |
|
||||
|
||||
Citat:
Är det en telefonkiosk för katter? Den är ju bara 2 sophinkar hög. Samt postboxarna? Vem når till dom höga boxarna? Tillämpar man stege eller finns det jättar i byn? Jag skulle inte vilja vara brevbärare där, då jag är höjdrädd! Birgitta. |
|
||||
|
||||
Jag har inte gjort något med bilden, så det måste vara något som hänt i din dator, Conny.
Tyckte som sagt att det var en lustig bild, men nu ser jag att det går en ledning från den. Är den inkopplad rentav? Jag lyfte dessvärre inte på luren. Kanske är tanken att man ska använda den som sittplats vid telefonering. Eller är den tänkt för ungdomar som brukar halvligga vid telefonsamtal? Who knows? /Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Har inte gjort något med den datorn. Går jag tillbaka till dina senaste gåtor så ser jag Fortfarande inte de bilderna. Men kul att det fungerar nu /Conny |
|
||||
|
||||
En mycket bra fråga!!! Och då tänker jag inte bara på att du inte kunde se bilden Conny. Verkar inte helt uteslutet att det är något med själva bilden också som är lite fixat och mysko?????
Den där Wolfen är en rackare på IT så man vet aldrig vad som kan hända när han har ett finger med i spelet. Jag gissar på Evia! Masse |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jo jo! Men ändå! Som du fixar och trixar med bilderna så kan man ju inte vara helt säker.
Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
Det var min tanke oxå Men i detta fall, med tanke på att hjälpa till //Conny |
|
|