|
||||
|
||||
Sv: Kalispera-tröjor
Svart och vit? Naturligtvis blir det ett köp om det blir dessa färger även om den inte är randig! Och gärna lite tight modell i damvarianten.
Celbe |
|
||||
|
||||
Kalispera tröjor skulle gärna beställas
mvh.ulf |
|
||||
|
||||
Hei Janne.
Ja, jeg vil gjerne ha to trøyer i str. S. om di blir i svart med Hvit skrift. God ide. Og www.kalispera.se virket, måtte bare sjekke Ia |
|
||||
|
||||
Jag kommer också att beställa Kalispera-tröja. Önskar mig också linne i någon form.
Titti. |
|
||||
|
||||
Jag köper 2st!!
Peter |
|
||||
|
||||
Vem kan motstå detta erbjudande? Inte vi i alla fall! Shoot Janne!
lena och Nisse |
|
||||
|
||||
Citat:
Stinab |
|
|||
|
|||
Janne//Hobbyprojektet växer. Snart större än Ullared med postorder och allt. Jag har visserligen inte någon Kalimeratröja i garderoben men kanske beställer än i framtiden. Ställer mig tveksam till Kalispera-text eftersom det då egentligen inte finns någon anknytning till denna fantastiska sajt som jag gärna flaggar för i blå T-shirt
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
"Svart sa Bill, Blått sa Bull" |
|
||||
|
||||
Jag saknar en kalimera-tröja (eller kalspera) i barnstorlek...104cl vore perfekt. Får väl tillverka en egen inför sommarens resa.
Johnny har ju lärt sig säga kalimera, jamas och så efcharisto (eller hur man nu ska skriva det!) så visst sjutton behöver han en kalimera tröja... |
|
|||
|
|||
Ja kalispera tröjor och handdukar till stranden kanon ide.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Janne, vilken bra idé med Kalisperatröjor. Vi är absolut intresserade. Köper kanske flera och ger till våra grekiska vänner. Systrarna Lena o Siv |
|
||||
|
||||
Svarta o vita kalispera tröjor låter som en mycket god ide!!!!..
Senast redigerad av snorfus den 2006-06-06 klockan 22:31. |
|
||||
|
||||
Kalispera-tröjor är nu beställda. Leverans vecka 29. Jag beställde inte så många, måste först se hur intresset egentligen är.
|
|
||||
|
||||
Ser snyggt ut. Blir bra till nästa år.
// Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
//Zanét |
|
||||
|
||||
Du får ge dig tills tåls några veckor till.
|
|
||||
|
||||
Citat:
//Zanét |
|
|||
|
|||
Citat:
Alltså......vän av ordning tycker som så att svart botten blir förfärligt varmt i Grekland när solen ligger på. Men vad majoriteten tycker, så tycker jag. Köper mer än gärna 2 st. Hasse |
|
|