|
||||
|
||||
Sv: Nu börjar det..
Det skall bli kul och se vilka olika slags möten det blir
Kan tänka mig att det blir en del barn och djur Riitta |
|
||||
|
||||
Det är klart du hinner Veronica!
|
|
||||
|
||||
ENIAC - fram till midnatt är okej, jag har just kollat med en webmaster som sitter med fyrkantiga ögon och är begravd i bilder
|
|
||||
|
||||
Vad bra! Då har jag hela 45 minuter på mig när jag kommer hem att gå igenom ca 600 bilder Fantastiskt kul att vara ute i sista sekunden... skylla sig själv... Men NÅGOT måste jag hinna få fram!
/Veronica - går igenom fotoalbumen mentalt tills vidare... |
|
||||
|
||||
Citat:
Denna gång är det jag som har postat iväg bilderna, bakom kameran har två närstående personer stått. Spännande blir det! Ivi |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Jag vet! Har endast e-postat bilderna. Självklart har jag skrivit i meddelandet, vem fotografen är.
Jisses! Skulle jag ha blivit minister, skulle jag inte ha behövt avgå för fuskande i alla fall! Ivi |
|
||||
|
||||
Klart man ska va med!
Förra året var jag inte med, och man kände sig lite utanför. I år är jag med, inte med vinnarchanser, men bara för att det är kul att vara med. Möten hade jag först gett upp, men sen hittade jag en bild i alla fall - som sagt, kul att vara med. Sen har jag just upptäckt en "lustig grej" men får väl hålla tyst om det intill vidare. Bara Janne kan förstå vad jag tänker på just nu... |
|
||||
|
||||
Citat:
- som du sier "barn og dyr", og kanskje "dyr og dyr" ? Her er "et møte" jeg kanskje kunne ha sendt inn , men jeg valgte noe annet Kari |
|
||||
|
||||
Verkligen en vinnarbíld, Kari!
|
|
||||
|
||||
Äääähhh, mina bilder kommer inte komma långt i årets tävling! Men nu är de inskickade i alla fall. Försöka duger!
Stackars Janne som får sitta och gå igenom hundratals foton! Så svårt det måste vara att sålla! Ska bli kul att se resultatet imorgon! |
|
||||
|
||||
Citat:
Synd om Janne, som måste jobba med alla bilder så att de kan läggas ut, har jag alltid tyckt, men sålla gör han väl inte?! Alla inskickade bilder kommer ju med! |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Pust...
Efter några dygns slitande är jag nu äntligen klar med alla bilder och alla sidor. Nu ska jag gå och ta en kopp kaffe.
Håll tummarna för att servern håller för det massiva trycket från omvärlden! |
|
||||
|
||||
Sv: Pust...
Citat:
Nu återstår ett dagsverke för oss andra att titta igenom alla bilder Jag började med Möten, och OJ så många härliga bilder! |
|
||||
|
||||
OjOjOj, vilka fina bilder. Jag har inte en chans!
Må bäste fotograf vinna! /Netwolf |
|
||||
|
||||
Vilka mästerfotografer vi har här på Kalimera! Det kommer bli otroligt svårt att välja en ur varje kategori!
Janne: vilka fina priser! Må bäste kalimerian vinna! |
|
||||
|
||||
Har skummat genom bilderna som hastigast Så många det var igen
Tack Janne för detta jättejobb som du gör för oss varje år! Och så fina priser också i år Fast det vore under om man kom i närheten av någon av dom där I år skall jag inte hasta med röstningen,utan titta noga på alla bilderna först Riitta |
|
|