|
||||
|
||||
Sv: IKEA
Alfa Bita Vasiloupolos är "supermarket" kedja och finns överallt i Athen men övriga Grekland oxå!
Camilla |
|
|||
|
|||
Kanske finns i Ioannina då. Men dit åker jag nästan aldrig och handlar på supermarket. Första ggn jag hör talas om Vasílopoulos.
Jag åker då oftare till Igoumenitsa och där finns det inte. Man blir lite av en choriatare (bonde-uttryck) där jag bor. Katerina |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Då får jag kolla upp det. Tack för hjälp
Alla jag frågat låter jätteförvånade och har ingen aning om vad det är. Och då tog jag för givet att det inte fanns här i Grekland. Katerina |
|
|||
|
|||
Jo, Camilla jag menar Renti... Har blivit lite språkligt förvirrad
|
|
|||
|
|||
AB har också Wasa-bröd. Tack för att ni berättat om leverpastejen, vilket föranleder ett besök på AB i Kalamata morgon!
Monica, du har tur du och är en lyckost som bor så nära! Det är i Athen jag också handlar men det blir glest med besöken eftersom det tar 5 timmar enkel resa. Jag hoppas att IKEA öppnar på Peloponnesos snart men det lär nog dröja. Det finns inga nya affärer i grekland med på planeringen för 2007 ännu i alla fall. Har just kollat. Agda Senast redigerad av Agda den 2007-01-18 klockan 18:34. |
|
||||
|
||||
Tusen miljoner TACK Camilla!!!! NU kom jag in på IKEA's hemsida och kan äntligen börja jämföra priser och kolla utbudet av bäddmadrasser
|
|
|