|
Visa resultat för omröstning: Vilka färger föredrar du? | |||
Svart | 50 | 56.18% | |
Vit | 35 | 39.33% | |
Mörkblå | 16 | 17.98% | |
Ljusblå | 19 | 21.35% | |
Grön | 9 | 10.11% | |
Turkos | 27 | 30.34% | |
Gul | 7 | 7.87% | |
Röd | 20 | 22.47% | |
Flervalsomröstning. Antal röster: 89. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Sv: Kalimeralinnen
Linnet ser bra ut.
Texten skall väl sitta där det blir bäst. På bröstet. Texten kanske dock kan vara lite mindre fram. Lotta |
|
||||
|
||||
Detta blir kanon-bra! Jag röstade på turkos o gul. Föreslår att ni kollar blå text på turkost linne, det är inte alls dumt.
Abi |
|
||||
|
||||
En variant på tryck skulle vara att ha den längs med i midjehöjd, alltså uppifrån och nedåt, lite fräckt. Gärna på vänster sida. Är då inte känsligt för rörelser och sprickor längst med, utan det följer textilen. Inte ovanligt när det gäller "reklam" att sätta det längst med ett plagg. Skulle kunna bli jättesnyggt. Grönt.....
|
|
||||
|
||||
Skulle gärna ha ett eller flera Kalimera linnen om trycket inte sitter på bröstet, det är inte fel att ha det längst ned på ryggen.
// Helén |
|
||||
|
||||
För mig får trycket sitta var som helst bara jag kan handla linnet i en annan färg än svart. Just nu leder den svarta färgen så det ser dystert ut. Många har nog svart som sin favoritfärg och klär sig trendriktigt. Jag är mer omodern
och gillar lite mer glada färger som rött och turkos. Eva |
|
||||
|
||||
Svart är inte min favoritfärg, men det är praktiskt att resa i. Smutsen syns ju mindre än på tex. ett vitt linne
// Lort Helén |
|
|||
|
|||
Jag tror helt säkert att linnena kommer att finnas i fler färger än svart!
Lissi - som älskar svart OCH klarblått! |
|
||||
|
||||
Min sambo kom in och tvingade mig att rösta på svart och rött. Sen undrade hon om det kommer kalimeratoppar... en del blir aldrig nöjda
Själv skulle jag vilja ha en kalimeraslips |
|
||||
|
||||
Hoppas verkligen att k-linnen utökar sortimentet, men nu måste jag bara krångla till det lite
Jag skulle gärna vilja ha ett linne med lite bredare axelband eller man borde kanske mer kalla det för en ärmlös top. Vidare önskar jag bomullstrikå med några procent elastan inblandat. Färgen svart är helt ok för min del //Zanét Senast redigerad av Zanét den 2007-02-18 klockan 21:34. Anledning: Irriterande frånvaro av radbrytning |
|
||||
|
||||
En till här som önskar ärmlösa toppar enligt Zanéts beskrivning, allra helst med V-ringning! Nu börjar vi bli riktigt besvärliga, Janne
Ivi |
|
||||
|
||||
Låter som en JÄTTE BRA id'e....
|
|
||||
|
||||
Även jag skulle föredra en "ärmlös top", hellre än en med smala axelband. Men jag är inte kinkig, bara det blir ett kvinnligare och mer urringat alternativ till t-shirten.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Rosa, rosa, rosa, rosa!!!!! Sorry! Kunde inte låta bli. Annika/GBB |
|
||||
|
||||
När jag läser vad ni skriver är det bara att konstatera att det är inte lätt att vara linneansvarig.
Camilla har provat linnet och tycker att det är jättefint och det sitter bra. Jag ska ta en bild på henne så ni får se hur det ser ut. Sedan är det bara att bestämma färg och var trycket ska sitta. Alla färger som är med i omröstningen finns tyvärr inte, men det blir ju lättare att välja då. Återkommer när jag har en bra bild (om Camilla godkänner att den publiceras ). |
|
|||
|
|||
Även jag tycker att ärmlösa toppar är ett bra alternativ! Det är alltid snyggare när BH-bandet är det smalaste inte tvärt om som med spagetti-linnen och mina dito band.
|
|
||||
|
||||
Janne hälsa Camilla att jag gärna vill se henne i det nya linnet. Så grann figur som hon har kan det bara bli en framgång med linne´na.
MVH Yeasou |
|
|||
|
|||
Stakkars Janne, som får alle disse kravene... Siden kravet om singleter (linnen) er det som har vært mest høylytt det siste året, er det vel mange som vil ha det...?
Det er sant, men har du BH med utskiftbare stropper, kan du kjøpe stropper i gjennomsiktig plast. De synes omtrent ikke. Ikke noe du går på ball med, men helt greit i det daglige. |
|
||||
|
||||
Jag håller fortfarande fast vid smala axelband på linnet. Solbrännan blir så mycket snyggare när det inte är en massa tyg i vägen
|
|
||||
|
||||
Klart vi räknar med att det bara blir en variant med linnen. Du bör väl se ur marknaden ser ut för dessa först. Hoppas fortfarande på åtminstone en färg utöver svart och vitt.
Eva |
|
||||
|
||||
Det är väl kul med lite nyheter på linnefronten. Kanske medverkar till att man "springer" på fler Kalimeror ute i den grekiska övärlden.
|
|
|