Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2007-04-14, 15:31
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Bloggar på Kalimera

Det här blir delvis lite OT men:

Jag tycker att hörnorna ligger jättebra där de är! I mina ögon är de en av de faktorer som höjt kvalitén på forumet ännu ett snäpp. (Fick jag önska något skulle det vara att hörnaförfattarna är noga med styckeindelning/radbrytning, det underlättar läsningen av längre inlägg )

Ja, här skrivs oerhört många inlägg. Och jag tycker att det är jätteroligt! Utan att direkt ha räknat så har jag en känsla av att fler och fler charterresenärer hittat hit och det höjer också kvalitén. De har ofta en annan kännedom om vissa resmål och framför allt hotell än vad ö-luffarna har.

Nåt som jag tycker är extra roligt är nån frågar om ett hotell som h*n hittat i katalogen och en NY medlem reggar sig bara för att h*n råkat bo just på det hotellet så att h*n kan svara!

Sånt blir jag glad av, för det visar att Kalimera är en informationskanal som allt fler har ovärderlig nytta av.

Så även om det blev en mindre trådkapning: stort tack, alla gamla och nya kalimeror!
Svara med citat
  #22  
Gammal 2007-04-16, 19:19
NewAnns avatar
NewAnn NewAnn är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Ort: Örebro län
Inlägg: 444
Standard Sv: Bloggar på Kalimera

Tack för jättebra "hörnor" där man kan läsa om händelser direkt från Grekland Ett extra stort tack till Monica på Kalymnos, och Ulf på Kreta då jag tycker det är extra roligt att läsa deras hörnor då jag besökt dessa platser. Ser fram emot många intressanta berättelser. Mvh Ann
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT