|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2007
BRA !!!
|
|
||||
|
||||
Till 2007 år fototävling Turistfällor inkom 1043 bilder på lättklädda yngre grekiska män och 3 bilder på Akropolis....
|
|
||||
|
||||
Det tycker jag låter som en jätte rolig idé....
(Annars tycker jag också att det inte gör något om kategorin "roligaste bild" försvinner...) |
|
|||
|
|||
Citat:
Den var bra Kikh Monica |
|
|||
|
|||
Hihi, en lättklädd grekisk man sittandes på en taverna med blårutig duk och en flaska ouzo. Med Akropolis i bakgrunden.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Tack vare temat har jag också fått en idé till en fotokalender. Vad hette hotellet med takterass i Athen??? En kvinna måste ju försörja sig... Kickie |
|
||||
|
||||
Jaa! Både grekisk vardag, turistfällor och natur låter mycket bra. Funderar fortfarande på något riktigt innovativt sjäv
Ivi |
|
||||
|
||||
Turistfällor låter tråkigt,men dom andra är bra
Riitta |
|
||||
|
||||
Ja att slopa den roligaste bilden är nog okej. Natur är ett bra tema, även grekisk vardag låter bra tycker jag!
MVH MyrYeasou |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Då ser jag framför mig bara tråkiga bilder,men det kanske är så att jag saknar fantasi . Fast alla snygga lättklädda killar ni skriver om vore ju kanske inte så illa i allafall
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Kickie |
|
||||
|
||||
Om han räknas som turistfälla så har jag ju några bilder
Har ju sett honom tre år i rad,så Athinon Arena kanske är en turistfälla (fast vi har aldrig sett några andra turister där ) Riitta |
|
|||
|
|||
Håller med!! Grekisk PAUS från arbete ser man ju också mycket av... Men visst arbetar de!!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Det är ju det som ÄR grekiskt arbete
|
|
||||
|
||||
Jag är nog böjd att hålla med dig. Låter som 700 bilder på menyer med SMORGASAR.
Och sen blir det världskrig på forumet när någon hittar den egna favorittavernan bland tävlingsbidragen, en hård strid utbryter om vad som är god smak, dålig smak samt vem som egentligen har rätt att definiera vad som är en turistfälla... Nä, jag håller nog med om att det är lugnast utan en sån kategori |
|
||||
|
||||
Skal en lettkledd ung mann regnes som ekte turistfelle, kan han ikke ha Akropolis i bakgrunnen, da bør han sitte i en båt med blå ripe, med hvite hus med blå dører i bakgrunnen...
Senast redigerad av JohnS den 2007-04-05 klockan 01:11. |
|
||||
|
||||
Håller med Yeasou m fl om att slopa "roligaste" och istället ha med "grekisk vardag" och/eller "natur".
Omröstning, Janne! |
|
|