|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2008
Har för mig att vi hade tema "tavernor" för länge sedan och jag tyckte att det var många fina bilder som kom in därSå den kategorin skulle jag också kuna tänka mig igen
Riitta |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Japp, en allvarlig sådan.
Varför inte ha en kategori VÄRSTA SOPBILDEN, d v s diverse skräpbilder. Förutom vinnarpris så får även borgmästaren från det område där bilden är tagen, Kalimeras utmärkelse "Årets skräppris" (eller vad nu ett sådant pris kan heta). Desto fler som agerar i div miljöfrågor, desto fler insatser kommer också att göras på sikt - Även i Grekland. //Zanét |
|
||||
|
||||
Jag tycker att kategorierna i Kalimeras fototävling ska vara lätt att hitta motiv till och vara POSITIV och avspegla det Grekland, som vi tycker så mycket om!
Föredrar alltså Typisk Grekiskt/Grekland i stället för kategorier som Otypiskt Grekiskt/Grekland och Typiskt Turister (som jag tror kan bli på gränsen till ondskapsfullt). Men även Natur, Utsikt, Trafik, Tavernor, Mat kan ge fina/roliga bilder. |
|
|||
|
|||
Citat:
Priset tycker jag ska heta Kalimeras Soptunna. (Lite stulet av Sverker...) Det har en lagom negativ klang och kan delas ut i andra sammanhang också. Jag ser framför mig en lagom tillbucklad soptunna med en pokal på locket där handtaget ska sitta. Ni kreativa, sätt igång och skapa. Janne kan göra en tävling av det hela! Vem skapar bästa tunnan... Peter Senast redigerad av Peter den 2008-04-11 klockan 14:57. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
Citat:
"Tavernor" tycker jag skulle kunna vara en kul idé igen. Håller även starkt på "Båtar" !!!! /Homeros |
|
||||
|
||||
Båtar är bra också
Riitta |
|
||||
|
||||
Tavernor tycker jag platsar i kommande tävling!
|
|
|