|
Visa resultat för omröstning: Vilken stad tycker du bäst om? | |||
Chania | 118 | 53.39% | |
Rethymnon | 64 | 28.96% | |
Vet inte | 39 | 17.65% | |
Antal röster: 221. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
Sv: Chania eller Rethymnon?
Självklart RETHYMNON!
|
|
||||
|
||||
Självklart Chania Då båda inte är i min smak så är det ändå Chania som leder med stora steg
PANAKAKIS |
|
|||
|
|||
Citat:
Då kanske du har ett godt forslag på ett rimlig boende med kjøkken i gamla stan Den ligger vel nær havnen?? HIlsen ouzakia |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Chania Xania
|
|
|||
|
|||
Jag har bara varit I Rethymnon, så jag kan inte välja annat
|
|
||||
|
||||
Vi har varit en del i både Chania och Rethymno utan att kunna välja vilken som är bäst då båda är bäst på sina sätt.
- Som att välja mellan jordgubbsglass och hallonglass. - Vi tillbringade årets första Kreta-semester i just Rethymnon och Chania med en vecka i vardera stad. Inte bara städerna är underbara utan också de områden man når från respektive stad. - Så denna undersökning läser jag som skön underhållning. Nästa Kreta semester blir troligen i mitten på Oktober och var den blir.....ja det vet inte ens vi i skrivande stund. - Små byar i all ära men vi är stadsmänniskor som gärna hittar tillbaka till just en stad. Iraklion var för stor och "rörig" enligt vår smak. Ierapetra, Agios Nikolaos samt Paleochora är alla underbara men lite för lugna. |
|
||||
|
||||
Aah, jag är jävig!
//Kikh |
|
||||
|
||||
Gillar båda dessa städer lika mycket och har därför svårt att föredra den ena framför den andra... men av någon anledning som det nu ser ut så fick Rethymnon min röst!
Simetra |
|
|