|
|||
|
|||
Sv: Bildtråd om Koroni med omnejd
OMG!!! Så fint!!
Lissi |
|
||||
|
||||
God morgon Koroni!
[IMG][/IMG] |
|
|||
|
|||
God morgon själv!!
SÅ fina bilder Du lägger in! Lissi |
|
||||
|
||||
Tack!
Ikväll har jag fått följa med baby Caretta Caretta paddornas färd ut till stora världen Fler bilder ser ni på min fb sida/communitykoronimessini [IMG][/IMG] |
|
||||
|
||||
Takk for f i n e bilder "siden sist", anneli
Nå har ført du og så Janne inspirert meg til å se på bildene mine fra Koroni igjen, kanskje jeg legger inn et par her |
|
|||
|
|||
Tack alla flitiga fotografer för oemotståndliga bilder. Det blir nog en fjärde resa till Peloponnesos vad det lider.
/Lena |
|
||||
|
||||
Om 2 uker reiser vi til Rhodos og Kreta. d e t kommer til å bli bra
- men jeg innrømmer at det er Mani og Messinia jeg drømmer om nå Her et utsiktsbilde, Koroni: |
|
|||
|
|||
Kari var bor ni i Koroni?
Lissi |
|
||||
|
||||
Bildet (over) er tatt nedenfor borgen, en av de gangene vi har vært på dagstur til Koroni. Vi har tatt dagstur fra Kardamili, og fra Ag.Andreas, mellom Kalamata og Koroni, da vi bodde der
I Koroni har vi bodd kun en gang - da var jeg på jentetur med datter og barnebarn Vi reiste uspes med Apollo, fikk bo bra, men veldig langt fra både strand og tavernaer! Det ble veldig tøft for minstejenta å gå så lange avstander fordi det var en varmebølge da. Faktisk hadde vi da det varmeste vi noen gang har opplevd i Hellas, mellom 40 og 46 gr Derfor byttet vi bosted, og gjett om vi var heldige På Zagastranda i Koroni traff vi en mann som leide ut rom, da vi ønsket leilighet, lot han oss få leie huset til venstre på bildet - på andre siden av huset ( ikke med på bildet) ligger Zaga - Beach Hotel. Huset var helt nytt ( uferdig u etg) og kjempefint, vi har nok ikke bodd finere og med bedre plass noen gang i Hellas! - men det viktigste, i varmen, var at det lå rett ovenfor/ på stranda m/AC, det "reddet" ferien Men når Arne og jeg kommer til Koroni igjen vil vi bo i byen, og det vil jeg tro du og vil? Vi har sett på Xenios Zeus, tett på havet |
|
||||
|
||||
Xenious Zeus är enkelt men bra och ligger bra till.Just nu byggs det en gångväg framför som ska gå upp till Klostret.Kan vara störande,vet ej när de är klara.
[IMG][/IMG] |
|
||||
|
||||
Kalimera
Agios Andreas,en liten by strax utanför Koroni. [IMG][/IMG] |
|
|||
|
|||
Jag är inte så säker på att jag måste bo alldeles vid havet. Gillar livet i gränderna också. I mars borde man väl komma obokat? Xenious Zeuvs hade inga rum på booking nu ute för mars ialla fall när jag kollade på hotellet. Jag vill inte boka innan helst...
Lissi |
|
||||
|
||||
Der, på Akrogiali spiste vi s å god mat
|
|
||||
|
||||
Lissi!
Ett alternativ är Violetta rooms,där finns boende för ca 40 per natt i Mars.Ligger bra till i Koroni men inte vid vattnet utan lite högre upp.Kan vara många trappor att gå.Ska gå kolla nån dag och ta bild |
|
|||
|
|||
Annelie, det låter verkligen som ett boende i min smak! Ta gärna kontaktuppgifter och pris.. Tack!
Lissi |
|
||||
|
||||
Jag pratade med ägarna igår och de sa att det pågår en rättsprocess mot bygget, och om de vinner, vilket de trodde, skulle allt återställas som det var innan.
|
|
||||
|
||||
Koroni idag!
[IMG][/IMG] |
|
|||
|
|||
Ser lite kyligt ut....men vackert! Jag älskar olika molnformationer på himlen och ljuset som skiftar genom dem.
Lissi |
|
||||
|
||||
En sån här himmel fick vi skåda igår kväll!
[IMG][/IMG] |
|
|||
|
|||
Vackert!!..
|
|
|