|
|||
|
|||
Sv: Re: Sv: Bildgåtor från Paddan?
Här skrev jag att det funkade.. om nu inte Kalimera är mobilanpassad så skulle ju inte heller jag klara att länka in en bild, eller???Oavsett vad för sorts mobil enhet det än må vara, kan jag tycka!
|
|
||||
|
||||
Det var ju precis det jag svarade på. Med att eftersom vi har olika mobila enheter är det inte konstigt om de uppför sig olika. Katitzi och jag har har apple, du har sony, alltså är det olika.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Då ville jag bara säga att det funkar med Sony Xperia! |
|
||||
|
||||
Men fortfarande är Kalimera en webversion. Den har ingen mobilversion. Att den funkar i vissa mobiler ändrar inte på det. När du t ex läser en dagstidning får du olika utseende på din dator jämfört med mobil/platta - eftersom den är designad i två olika versioner (samt en tredje version, en app och en fjärde, en e-tidning). Kalimera har en design, en webversion, som är den vi ser även i mobil/på platta - eftersom det bara finns den versionen.
Men det här börjar kännas smått fånigt. Jag svarade bara på det jag uppfattade som en fråga. När du avslutar en mening med två frågetecken samt ytterligare två smileys med frågetecken så får du nog räkna med att man tror att du ställer en fråga. |
|
|||
|
|||
Citat:
Blev bara förvånad över att ni inte kunde göra detsamma, that's all!!.. Något fånigt blev detta, håller med!!.. |
|
||||
|
||||
Ja, det är skitbra när allt funkar. Jag har ett annat forum som inte finns i mobilversion men där allt funkar ändå. Det vanligaste "felet" jag upplevt har annars varit att hela gränssnittet inte syns på skärmen, man får scrolla mer.
Om Katitzi och jag har samma upplevelse på våra ipads så gissar jag det beror på att de inte kan hantera webbversionen av Kalimera. Men det KAN naturligtvis vara individuella fel också. Dock beror det nog inte på att Katitzi gör något fel. |
|
|