|
||||
|
||||
Sv: Kalimeras Kreta-resor 2008, vilka?
Citat:
|
|
||||
|
||||
Åker den 17:e till Georgioupolis för 27:e gången sedan 1997. Det blev många sjuor!
Vi har också faktiskt hunnit med några få andra resmål och öar, men..... vi kommer alltid tillbaka till vårt eget paradis! Glad Pingst! Nektaria |
|
||||
|
||||
Först karpathos en vecka och sen till Kreta 13 Augusti, stannar 17 dar. Bor i gamla stan, rethymno.
|
|
|||
|
|||
Vi åker till Chania 29 maj och är där till 12 juni, vet inte exakt var vi hamnar eftersom vi bokat en ospecificerad charter.
Brukar ni ordna med träffar på plats? Det vore ju himla kul om det gick att träffas ett gäng och äta middag inne i Chania en kväll tex. |
|
|||
|
|||
Även årets andra Kretaresa bokad..22 aug 2 veckor....
|
|
||||
|
||||
Och nu är också den tredje resan för året till Rethymno bokad - 27 sept - 4 okt... tar då med mig en väninna som aldrig tidigare varit på Kreta, men som helt säkert kommer att bli Kretafrälst...
Nu räknar jag dagarna till de 3 veckorna i juli/aug - 40 dagar kvar... |
|
|||
|
|||
Vi åker till Agii Apostoli 07-17--31. Jag ser att de flesta undviker sommaren. Är det pga värmen? Den som är så härlig.
|
|
||||
|
||||
Citat:
För min del åker jag gärna när det är riktigt varmt, därmed inte sagt att jag skulle tacka nej om det blev lite senare på året heller för den delen. Trevlig resa! |
|
|