|
||||
|
||||
Sv: Mer tjat om stränder ;-)
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det där med gå till Ammopi: *host* vi får väl se |
|
||||
|
||||
Det där med gå till Ammopi: *host* vi får väl se[/QUOTE]
Åja klarade jag det så kan du säkert oxå.Vi får väl gå tillsammans om inte annat. |
|
||||
|
||||
När vi var där i mitten av juni förra året så åkte vi buss dit kl.10 har jag för mig.
Sedan tog vi taxi hem efter lunchen för bussen skulle köra vid 16-17 tiden. Gillade taxin på Karpathos. Ordentiliga och välsynliga prislistor hade dom och det var inte så dyrt heller Riitta |
|
||||
|
||||
Låter bra med taxi!
Eller gå tillsammans med cia, det är ju inte heller dumt |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
......det blir nog bra, Cia....med en liten moppe......
Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vi pratade med några som bodde i Ammopi och de hade inte varit in till Pigadia mer än en enda kväll på nästan två veckor av det skälet. De trivdes bra på hotelltavernan, och tyckte inte taxi var värt "pengarna och besväret". |
|
|||
|
|||
Citat:
Varannan, var tredje kväll hade jag planerat åka in... |
|
||||
|
||||
Citat:
Har ingen aning om taxipriser, men Riitta skriver ju här ovan "Gillade taxin på Karpathos. Ordentiliga och välsynliga prislistor hade dom och det var inte så dyrt heller." Har förresten för mig att den frågan togs upp i nån tråd för någon månad sen. Om du letar i alla Karpathos-trådar kanske du hittar det. |
|
|||
|
|||
Citat:
Letar... hittar priset mellan flygplatsen och Pigadia (ca 12 euro) men inte mellan Pigadia och Amopi. Många verkar ha åkt där, men nämner inte priset... Kanske kommer Riitta ihåg det? |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Elisabet]. Den sista från Ammopi till Pigadia gick vid 17-18, om det inte var ännu tidigare, jag minns inte säkert.
Ja antingen var det 16 eller 17 inte senare,mest troligt 17 |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Och du kan ju ta bussen in vid 17-tiden någon dag och strosa runt innan det är dax för en tidig kvällsdrink eller liknande och så småningom mat mm. Senast redigerad av Elisabet den 2005-08-22 klockan 11:20. |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag är himla glad om jag kommer in till stan ibland, det får väl kosta lite. Får spara här hemma sen... Det går i den allmänna konkursen! |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|