![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Var skall man gå om man är 37 år och singel? Tips!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Rockhouse
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Yanna PS kretatema och Fysimera vandringar finns även på Facebook Senast redigerad av Yanna den 2011-07-16 klockan 22:13. Anledning: tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Jag får testa det..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Anna |
|
||||
|
||||
![]()
EXAKT vad jag frågade mig.
![]() Men hittar du något bättre alternativ får du gärna dela med dig. *Splendid - köttmarknad för 18-åringar *Tropicano - kul så länge det är karaoke, sen blir det nattklubb i källaren och då dör det. *Plus Lounge - hamnar mellan stolarna emellanåt, intas av stamgäng och är vansinnigt roligt, när nämnda gäng åkt hem är det stendött. *Mylos - för stort, för ljudligt och för ungt. *Rock House - mycket trevligt, men lite för hög medelålder. Fast det är ju bara jag som lever i förnekelse. *Eclipse - för trångt, för stökigt, för högljutt, om man inte är på danshumör, då är det bäst. Senast redigerad av HenricG den 2011-07-17 klockan 22:04. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag sitter gärna också på balkongen på Dielefsis. Bra blandning av musik,alla åldrar, goda drinkar, trevliga Lefteris med mamma. Jag är 47 år men man måste ju inte lägga sig före midnatt för det. Är det semester så är det ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag sitter gärna också på balkongen på Dielefsis. Bra blandning av musik,alla åldrar, goda drinkar, trevliga Lefteris med mamma. Jag är 47 år men man måste ju inte lägga sig före midnatt för det. Är det semester så är det
![]() Det är helt rätt, hos Leffe och hans underbara mamma kan man sitta länge och dansa också för den delen om man vill. Längtar till september när jag ska träffa dom igen och dricka goda drinkar. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ligger efter huvudgatan i mitten